Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 17.05.2012
1 Leu
1 Euro
15.0848
1 USD
11.8671
1 RON
3.3930
1 Rubla
0.3833

Educatie cu pumnul la scoala profesionala din Razeni


09:56, 16 Decembrie 2010
, Pro TV

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Educatie cu pumnul, picioarele si injuraturi. S-a intamplat la scoala profesionala din Razeni sau cel putin asa reiese din imaginile care au fost postate pe site-ul PRO TV. Filmuletul este insotit de un comentariu in care se spune ca dascalul violent este chiar directorul-adjunct al institutiei. In fata camerei, insa, acesta a negat acuzatiile si a spus ca este vorba despre o inscenare, iar batausul nu este profesor. Politiei, care s-a autosesizat, i-a spus insa cu totul altceva.


Directorul adjunct spune ca recunoaste elevii din imagine, dar considera ca cel mai probabil este vorba despre o inscenare. Directorul-adjunct a declarat insa cu totul altceva politiei, care a mers la scoala dupa ce a vazut imaginile pe site-ul PRO TV.
 
Potrivit politiei, incidentul ar fi avut loc in februarie 2009, iar administratia scolii ar fi aflat despre acest caz inca in luna iulie 2010.

Dupa publicarea imaginilor, pe site-ul PRO TV au fost postate mai multe comentarii in care se spune ca nu este prima data cand in scoala din Razeni se intampla asa ceva. In fata camerei, elevii spun, insa, ca nu sunt batuti.

Politia din Ialoveni spune ca a identificat cele doua persoane implicate in incident si ca le va interoga imediat ce le va gasi intrucat niciuna nu este din Ialoveni.
Alte ştiri despre: pumn, educatie, scoala,
Link scurt:



Publicitate




Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

10:11, 16 Decembrie 2010

LA POLITIE (de Viorel)

Dati afara acecst bou din institutie si pedepsit cu legea. Nu cred ca asa trebuie de comportat cu elevii chiar daca au incalcat ceva reguli.

10:16, 16 Decembrie 2010

mda (de Veaceslav)

Uitativa eata asa se educa copii la NOI si apoi noi ne miram deunde apare violenta in familie

10:18, 16 Decembrie 2010

LA POLITIE (de Viorel)

Dati afara acecst bou din institutie si pedepsit cu legea. Nu cred ca asa trebuie de comportat cu elevii chiar daca au incalcat ceva reguli.

h3q (de e5634)

ai dreptate afara si cu o amenda minima de 5 000 lei

10:18, 16 Decembrie 2010

LA POLITIE (de Viorel)

Dati afara acecst bou din institutie si pedepsit cu legea. Nu cred ca asa trebuie de comportat cu elevii chiar daca au incalcat ceva reguli.

(de Svetlana)

Doamne, unde se uita cei din Minister, cine angajeaza asa debili in scoala sa invete copiii. Intseleg ca nici copiii de azi nu sunt paine calda intotdeauna, trebuie educati, dar NU CU ASA METODE, pentru vor merge in viata si le vor aplica si ei...in familie, societate, etc...sau e o scoala profesionala de criminali cumva ???? Asa profesori trebuie pedepsiti si exclusi din scoli definitiv, fara drept de a mai activa in functie ..

10:19, 16 Decembrie 2010

PAM PAM PAM (de PAM PAM PAM)

Poate e tatăl elevului dar oricum nul îndeptăţesc,las să facă aşa "educaţie" acasă nu în faţa colegilor, e foarte înjositor..imi inchipui ce traumă psihică poate avea băiatul, dar dacă e profesorul......., ce-şi permite el...să bată un elev... animal nu alt ceva.... CONCEDIAT...

10:20, 16 Decembrie 2010

bataie (de Vova)

si normal că vor crește niște degradați tinerii noștri dacă în fiecare zi vor primi cîte un pumn la școală sper ca părinții elevilor să nu tărăgăneze și să ceară pedeapsă pu profesorul bolnăvior

10:24, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

acesta nu-i profesor dar un timpit de la coada vacei

10:24, 16 Decembrie 2010

pentru profesori (de de ion )

Daca sar intimpla asa cu feciorul meu eu las face bucati si nu glumesc asa profesori trebue controlati

10:31, 16 Decembrie 2010

se se duca la Codru (de stela)

Si la noi in sat profesoara de educatie fizica,tot asa educa copii,poate sa-i numiasca "Debili,proasta,asa tie neamul,esti ca tato si mata",dar noi parintii tacem si inghitem noduri ca daca ........elevul are nota 2,mai vreti copii sa respecte profesorii?

10:36, 16 Decembrie 2010

violent (de ion)

asa invatitori trebuies trimisi,la pascut oile nu sa educe copii.am si eu copil sa i se intiple asa ceva o patito rau de tot profesorul ,daca merita sai spunem profesor.mai de graba magar

10:42, 16 Decembrie 2010

pentru profesori (de de ion )

Daca sar intimpla asa cu feciorul meu eu las face bucati si nu glumesc asa profesori trebue controlati

(de doamne fereste)

dar ce acela e profesor care loveste ? credeam ca e vre-un coleg , dar daca e profesor atunci nu am cuvinte , locul lui e la inchisoare cu asa comportament dar nu printre oameni

10:44, 16 Decembrie 2010

educatie? (de Ion)

La asa profesori nici cu vacile nu se permite,dar nu sa educe copii,afara cu el.

10:45, 16 Decembrie 2010

batut (de ana)

om bolnav, la lecuire...mi-e frica sa-mi dau copilul la scoala...

10:49, 16 Decembrie 2010

Transportat (de andrei)

Asa oameni trebuie transportati in Siberia, nu e aici locul lui...

10:57, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

un tiran !nu mar mira faptul daca peste vreo doi ani sar intoarce pumnii inapoi!cum ai sa sameni asa o sa culegi

10:58, 16 Decembrie 2010

Educatia e acasa (de Oleg)

Da, profesorul trebuie data afara in orice caz. Dar dati sa va spun si eu o istorie, fiind cindva student in anul 3 din propria initiativa predam la o scoala profesionala lectii. Pe mine elevii ma stimau, chiar si acei care nu prea doreau sa o faca cel putin se abtineau, mult depinde de atmosfera pe care o face profesorul si cum se impune in fata elevilor. pe linga elevi foarte bine educati erau si unii foarte rai, mai nu sareau la bataie cite odata. Unor profesori in virsta le cadea colacul sa fie improscati cu burete imbibate cu urina de la spate. Unii faceau treaba mare pe coridor linga usa cabinetului in care preda vreun profesor pe care ei aveau pica. Directorul institutiei ii numea eas: "Leii mei". si asta se intimpla in anul 2003-2004 in Chisinau ... Dar in orice caz profesorul nu are dreptul sa aplice forta fizica. Imi aduc aminte una dintre pedespe era asa: 4 kilometri cross pe stadion in ploaie si vint. Dupa un asa exercitiu deveneau mai moi :)

11:02, 16 Decembrie 2010

afara (de petru)

trebuie sa fie dat afara....aceste imagini ar trebui date la politi...si la minister .....si sa ia masuri cu el

11:02, 16 Decembrie 2010

La pascut oile (de De la noi)

dat afara degradatul de profesor, si pedepsit dupa cum merita, nici la un animal nu tragi asa. Sper ca parintii baeatului vor da in judecata

11:03, 16 Decembrie 2010

libertatea da nastere la destrabalati... (de St.cel Mare)

nu spun ca a procedat corect acest profesor, dar comportamentul tinerilor de azi e la un nivel sub 0, n-au nici-un respect fata de cei virstnici, unii au un comportament decazut...asta e urmare a rezultatului libertatii, prea multa libertate. Intrebati buneii, parintii ce comportament aveau ei pe atunci in societate si cum e acum!?... Nu vreau sa supar pe cineva, dar in scolile profesionale se gasesc cei m multi elevi cu cele mai proaste deprinderi...asta se pare ca a fost si-n cazul dat...insa profu` a incurcat-o rau- la noi se judeca prin lege asemenea cazuri dar comportamentul lor ramine neatins de nimeni si nimic, ceea ce va da roade la astfel de intimplari ca in cazul dat!... pacat ca acest autor nu a trimis si un text in care sa explice si motivul profes.

11:04, 16 Decembrie 2010

da! (de alex)

pina cind nu aflam ce sa intimplat, nu avem dreptus sa condamnam, una e clar-chiar daca e parintele acestuia, astfel de educatie se face acasa in primii 7 ani de viata.e dureros sa conștientizezi ca toate acestea sunt urmarile trecutului rusinos sovietic, si prezentului dureros.....

11:05, 16 Decembrie 2010

rusine (de ce animal)

ce animal di uo esti sa lovesti fara mila di erai in italiea gia erai in puscarie animalllllllllllllll llllllllllla

11:05, 16 Decembrie 2010

(de Tanea)

Trebuie pedepsit dupa lege si nu trebuie de dat voie sa predaie vre-o data in scoli,ar fi bine sa-l arate la psihiatrie ca asa cu elevi nu se poarta,se vede pe imagini ca toti au frica de acest om.Si ce are dreptul sa bata in elev asa de rau.Daca a intirziat punei lipsa,daca nu a invatat punei nota doi,dar nici intr-un caz nu are voie sa loveasca in copil.

11:05, 16 Decembrie 2010

mda (de Domnul Director)

Trebuie condamnat, evident, profesorul... Dar, moneda are 2 parti. stim cu totii f.bine ca sunt si elevi din aia distrabalati la culme, care ar putea scoate din sarite pe oricine. Un motiv ar fi faptul ca odata veniti la scoala, ei nu mai sunt sub controlul parintilor si dau frau liber imaginatiei, plus la toate si jucatul teatrului in fata colegilor, plus si nerespectul fata de profesori, majoritatea din ei fiind batrani. Ce la poate face un batranel?

11:09, 16 Decembrie 2010

Educatia e acasa (de Oleg)

Da, profesorul trebuie data afara in orice caz. Dar dati sa va spun si eu o istorie, fiind cindva student in anul 3 din propria initiativa predam la o scoala profesionala lectii. Pe mine elevii ma stimau, chiar si acei care nu prea doreau sa o faca cel putin se abtineau, mult depinde de atmosfera pe care o face profesorul si cum se impune in fata elevilor. pe linga elevi foarte bine educati erau si unii foarte rai, mai nu sareau la bataie cite odata. Unor profesori in virsta le cadea colacul sa fie improscati cu burete imbibate cu urina de la spate. Unii faceau treaba mare pe coridor linga usa cabinetului in care preda vreun profesor pe care ei aveau pica. Directorul institutiei ii numea eas: "Leii mei". si asta se intimpla in anul 2003-2004 in Chisinau ... Dar in orice caz profesorul nu are dreptul sa aplice forta fizica. Imi aduc aminte una dintre pedespe era asa: 4 kilometri cross pe stadion in ploaie si vint. Dupa un asa exercitiu deveneau mai moi :)

Subiectul mesajului: (de profesor)

Dupa cum e directorul acestei scoli profesionale asa e si educatia in scoala. De minister nici vorba ,Vasilache seful sectiei respective e un tip fara simt si protejat de ministru de stat Bodiu, dar Berlinscaia nu stie cum o cheama de desteapta cei, nemaivrbind de educaie.

11:17, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de elena)

.Am si eu un baiat care invata la un colejiu din Chisinau si cind ma-m uitat la reportajul acesta tocmai ma segetat in inima,parca ar fi copilul meu....Doamne ,asta cum sa inteleg ,crestem copii le dam tot ce este mai bun, ii trimitem la o scoala sa invete, dar acolo isi bat joc de ei??????????Eu inteleg poate a gresit baiatul,dar alte metode de pedepsire nus???Punei o nota joasa, la urma urmei exmatriculiazal din institutie,adreseaza te la parinti elevului, directorului...dar.. ..cine ti-a permis sa ridici mina la el???multe nopti nai dormit pina lai vazut mare??????????AFARA CU EL,JUDECAT DUPA LEGE!!!!!!!!!!!!!

11:22, 16 Decembrie 2010

Rusine la asa profesori (de Eduard)

Ce dat afara...acest profesor trebuie impuscat...Din pricina la asa profesori elevii nu mai doresc sa frecventeze orele...elevul trebuie sa fie ca un fecior p/u un profesor...dar nu sa fie maltratat in asa stare...Acest profesor e de pe anii lui Hitler...Cred ca politia is va face meseria...si il va pune la puscarie minim 10 ani...

11:27, 16 Decembrie 2010

mda (de Veaceslav)

Uitativa eata asa se educa copii la NOI si apoi noi ne miram deunde apare violenta in familie

corect (de bubu)

ai perfecta dreptate

11:31, 16 Decembrie 2010

e strasnic (de elena)

e foarte strasnic un adevarat terot in fata celorlalti. Va inchipuiti apoi ce afost......Elevi si studenti e bine cind aratati astfel de fapte dar e mai bine sa le prevenim cu totii

11:32, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de elena)

.Am si eu un baiat care invata la un colejiu din Chisinau si cind ma-m uitat la reportajul acesta tocmai ma segetat in inima,parca ar fi copilul meu....Doamne ,asta cum sa inteleg ,crestem copii le dam tot ce este mai bun, ii trimitem la o scoala sa invete, dar acolo isi bat joc de ei??????????Eu inteleg poate a gresit baiatul,dar alte metode de pedepsire nus???Punei o nota joasa, la urma urmei exmatriculiazal din institutie,adreseaza te la parinti elevului, directorului...dar.. ..cine ti-a permis sa ridici mina la el???multe nopti nai dormit pina lai vazut mare??????????AFARA CU EL,JUDECAT DUPA LEGE!!!!!!!!!!!!!

Subiectul mesajului: (de TETI)

CU ASA EDUCATIE TINERETUL VA SJUNGE LA UN MOMENT CA SE VOR RASPLATI PENTRU ASA FEL DE EDUCATIE, DACA ESTE PROFESOR AR TREBUI DE DAT AFARA ,DAR SI DE TRAS LA RASPUNDERE PENALA.

11:35, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: asta e pedagogia din zilele noastre (de Numele tau:diana)

ar fi culmea daca Scoala profesionala din Razeni nu l-ar demisiona pe acest numit" pedagog"!!! asta e un comportament de un om fara educatie,poate chiar bolnav.daca ar fi inteligenti elevii l-ar putea acuma cu usurinta da in instanta sub auzatia acestei violente fizice! speram ca acest om, ca fiind profesor sa nu mai poata preda niciodata in viata lui!

11:40, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de bond)

Ce cred ca asa ramine dapoi elevul termina scoala.....

11:50, 16 Decembrie 2010

Nu am cuvinte (de Vlad)

Eu sa fi fost in locul baiatului profesorul dat nu se mai scula de jos. Imi vine sa ma duc in satul dat si sa-i arat baiatului cum trebua sa procedeze...

11:51, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de l)

dacă acesta e profesorul , atunci trebuie de pedepsit aşa persoane care înjosesc copiii pentru că se observă că el încearcă să-şi confirme autoritatea, încă un zacomplecsovanîi.

11:54, 16 Decembrie 2010

batut (de ana)

om bolnav, la lecuire...mi-e frica sa-mi dau copilul la scoala...

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

ce de macar unnul din acesti profesori , chiar poate si directia acestui invatamint sa fie public judecata, sa stea macar 3-5 ani la puscarie pentru asa canibalizm

12:07, 16 Decembrie 2010

e groaznic (de vica)

Domnule ministru Bujor asa profesori debili trebuie pedepsiti,locul lui e la constructie.Mii groaza de asa educatie.Vrem sa cunoastem cu ce se va termina cazul acesta,ce pedeapsa va primi nemernicul.

12:15, 16 Decembrie 2010

(de ION)

Sa fie pedepsit congorm legi acest dobitoc!

12:22, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de De Valeriu)

Acest animal nare ce cauta in scolile noastre ,cred ca autoritatile isi vor face treaba .

12:25, 16 Decembrie 2010

(de parintilor)

ducetiva si asistati la lektie sa vedeti kum se joaka la lectie nu asculta vb in glas raspund profesorului intri pi odnoklasniki di pi mobil fumeaz urmaritii si vedeti ce fac nu komentati aiurea lati trimes la scoal si gata uitati de copiii

12:28, 16 Decembrie 2010

(de ION)

Sa fie pedepsit congorm legi acest dobitoc!

(de vova)

da eu ii dadem una drept in dinti,profu nish nu se astepta,eu ini aduc aminte eu la liceu cum eram,si profii doar tipau la elevi,da sa stee un "dobitoc",ca altfel la acest prof nui putem spune,si sa ma paleasca,nu rabdam deloc,chiar daca riscam sa ma exmatriculeze,precis ii faceam ceva,sau sa fiu tatal unui copil pe care il agreseaza asa,il distrujem pe prof. (educatie se numeste)

12:29, 16 Decembrie 2010

Prenume (de Nume)

Doamne Doamne, sa am eu un copil acasa pe care sa-l bata un dement de "profesor"..kiar daca copilul meu o sa scoata sula afara in fata profesorului, oricum ii voi stringe mina..eu glumesc, dar daca serios, profesorul pur si simplu trebuie aproape batut pina la coma, iar despre motivul acestui comportament al mojneagului sa se intereseze lumea, poate baietelul cela merita o bataie demult, insa nu s-a gasit om in aceasta societate sa o faca. asa ca tot ce se face e spre bine, dar pe prof eu l-as farma, asa, neavind ce face ))

12:31, 16 Decembrie 2010

??????? (de ???????)

gindac ce este el pe mine tata nu sia permis asa ceva sa faca da el kazealu si patanu sta si rabda macar ca e in virsta si poate nui frumos dar eu sa fi fost in locul lui ii dadeam si eu vreo doua ma dadea afara dar il invatam minte

12:33, 16 Decembrie 2010

sınt de acord pedepsit (de de VERA)

şi cu copilul meu sa ıntımplat aşa çeva avem o ınvatatoare de educatie fizica din BOLOTİNA pedagog dar e un monstru DOMNİLOR de la guvern luati masuri va rog,,,,,,,,,,,,

12:45, 16 Decembrie 2010

sınt de acord pedepsit (de de VERA)

şi cu copilul meu sa ıntımplat aşa çeva avem o ınvatatoare de educatie fizica din BOLOTİNA pedagog dar e un monstru DOMNİLOR de la guvern luati masuri va rog,,,,,,,,,,,,

(de duti)

mergi la la scoala sa vezi kum kopilu ta bea si fumeaza si se pozeaza apoi se posteaza pe odnoklasniki cu ispravile lui

12:46, 16 Decembrie 2010

Prenume (de Nume)

Doamne Doamne, sa am eu un copil acasa pe care sa-l bata un dement de "profesor"..kiar daca copilul meu o sa scoata sula afara in fata profesorului, oricum ii voi stringe mina..eu glumesc, dar daca serios, profesorul pur si simplu trebuie aproape batut pina la coma, iar despre motivul acestui comportament al mojneagului sa se intereseze lumea, poate baietelul cela merita o bataie demult, insa nu s-a gasit om in aceasta societate sa o faca. asa ca tot ce se face e spre bine, dar pe prof eu l-as farma, asa, neavind ce face ))

(de tu esty prost)

eaca cu ce se okupa parintii educati sa scoata sula in fata prof

12:47, 16 Decembrie 2010

(de parintilor)

ducetiva si asistati la lektie sa vedeti kum se joaka la lectie nu asculta vb in glas raspund profesorului intri pi odnoklasniki di pi mobil fumeaz urmaritii si vedeti ce fac nu komentati aiurea lati trimes la scoal si gata uitati de copiii

(de Tanea)

Daca copii nu asculta la lectii inseamna ca nu le este interesant,profesoru l trebuie sa vie la lectii in asa fel ca elevilor sa le fie interesant,sa nu se joace,sa asculte s.a.Daca profesorul vine la lectii si ca robotul 45 minute numai le dalbeste in cap ceea ce lora nu le este interesant e problema numai in profesor.Cind eu eram eleva profesorii mai spuneau cite o gluma,mai povesteau ceva din viata lor interesant si prin diferite jocuri ne explica tema noua.Si chiar daca nu asculta elevul la lectie trebuie sa fie educati prin metoda profesorului,dar nu prin metoda sadistilor.Parintele cind trimite copilul la scoala,il trimite ca sa invete si sa afle ceva nou,da sa nul vada cu vinatai pe dinsu

12:53, 16 Decembrie 2010

(de Tanea)

Daca copii nu asculta la lectii inseamna ca nu le este interesant,profesoru l trebuie sa vie la lectii in asa fel ca elevilor sa le fie interesant,sa nu se joace,sa asculte s.a.Daca profesorul vine la lectii si ca robotul 45 minute numai le dalbeste in cap ceea ce lora nu le este interesant e problema numai in profesor.Cind eu eram eleva profesorii mai spuneau cite o gluma,mai povesteau ceva din viata lor interesant si prin diferite jocuri ne explica tema noua.Si chiar daca nu asculta elevul la lectie trebuie sa fie educati prin metoda profesorului,dar nu prin metoda sadistilor.Parintele cind trimite copilul la scoala,il trimite ca sa invete si sa afle ceva nou,da sa nul vada cu vinatai pe dinsu

(de ok)

parintili trimeti la scoala copilu cu mobil toata noaptea il las sa se joace pe net sasi kreeze cont pi odnoklas la 12,13 ani desigurca lui nui interesan tu kin mergeai la scoal avei komp acas net sau mobil?

12:55, 16 Decembrie 2010

(de Tanea)

Daca copii nu asculta la lectii inseamna ca nu le este interesant,profesoru l trebuie sa vie la lectii in asa fel ca elevilor sa le fie interesant,sa nu se joace,sa asculte s.a.Daca profesorul vine la lectii si ca robotul 45 minute numai le dalbeste in cap ceea ce lora nu le este interesant e problema numai in profesor.Cind eu eram eleva profesorii mai spuneau cite o gluma,mai povesteau ceva din viata lor interesant si prin diferite jocuri ne explica tema noua.Si chiar daca nu asculta elevul la lectie trebuie sa fie educati prin metoda profesorului,dar nu prin metoda sadistilor.Parintele cind trimite copilul la scoala,il trimite ca sa invete si sa afle ceva nou,da sa nul vada cu vinatai pe dinsu

(de edukate)

eu kin mergeam la lectia de mate profu numa glumi si la urm kui este de a invata luat si cititi singuri tema tot capitolu nu venea pe urm lukrareeeeeeeeee eaca na glumi la lectie scoal si minti iok

12:55, 16 Decembrie 2010

sınt de acord pedepsit (de de VERA)

şi cu copilul meu sa ıntımplat aşa çeva avem o ınvatatoare de educatie fizica din BOLOTİNA pedagog dar e un monstru DOMNİLOR de la guvern luati masuri va rog,,,,,,,,,,,,

mihailovici (de jorj)

acesta

12:55, 16 Decembrie 2010

(de tu esty prost)

eaca cu ce se okupa parintii educati sa scoata sula in fata prof

?????? (de ?????)

si daca nu ivata se joaca sau ce mai fac ei acolo asta nu inseamna ca hai sai dee cu palmele si pumnii eu las kalisi nafic pe gindaku cela scatina ce este el

12:57, 16 Decembrie 2010

(de Tanea)

Daca copii nu asculta la lectii inseamna ca nu le este interesant,profesoru l trebuie sa vie la lectii in asa fel ca elevilor sa le fie interesant,sa nu se joace,sa asculte s.a.Daca profesorul vine la lectii si ca robotul 45 minute numai le dalbeste in cap ceea ce lora nu le este interesant e problema numai in profesor.Cind eu eram eleva profesorii mai spuneau cite o gluma,mai povesteau ceva din viata lor interesant si prin diferite jocuri ne explica tema noua.Si chiar daca nu asculta elevul la lectie trebuie sa fie educati prin metoda profesorului,dar nu prin metoda sadistilor.Parintele cind trimite copilul la scoala,il trimite ca sa invete si sa afle ceva nou,da sa nul vada cu vinatai pe dinsu

(de ??????)

mergi la scoal sa asculti glume sau sa faci carte?

13:05, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de profesor)

AFARA daca mintea este in calcii. Angajati ca sunt tineri o mie

13:06, 16 Decembrie 2010

educatie (de cristina)

Doamne fereste inca asa ceva n-am vazut,zicea bine cine o scris mai sus ca la codru trebuie sa se duca sigur ca nu cu toate acasa

13:16, 16 Decembrie 2010

50/50 deoarece altfel elevul ridica miina la profesor , in ziua de azi majoritatea studentilor, elevilor sunt animale ! Dar si profesorul a procedat prea agresiv ! Credetima ca daca un mucos care iti raspunde inapoi cu cuvinte de la care poti sa ramai so (de )

13:17, 16 Decembrie 2010

............... (de Irina)

Da, vad ca s. Razeni tot mai des apare la protv. unul da mita, altul "educa" elevii. mi-e foarte interesant care e numele profesorului. Sunt din Razeni si uneori imi este rusine ca asa ceva se petrece la mine in sat. Profesorul trebuie "educat "asa. sau el asa isi educa copiii lui acasa. Foarte mare rusine pentru el.

13:21, 16 Decembrie 2010

(de dsfs)

un bou educind altzi boi care ii vor repeta fapta

13:21, 16 Decembrie 2010

libertatea da nastere la destrabalati... (de St.cel Mare)

nu spun ca a procedat corect acest profesor, dar comportamentul tinerilor de azi e la un nivel sub 0, n-au nici-un respect fata de cei virstnici, unii au un comportament decazut...asta e urmare a rezultatului libertatii, prea multa libertate. Intrebati buneii, parintii ce comportament aveau ei pe atunci in societate si cum e acum!?... Nu vreau sa supar pe cineva, dar in scolile profesionale se gasesc cei m multi elevi cu cele mai proaste deprinderi...asta se pare ca a fost si-n cazul dat...insa profu` a incurcat-o rau- la noi se judeca prin lege asemenea cazuri dar comportamentul lor ramine neatins de nimeni si nimic, ceea ce va da roade la astfel de intimplari ca in cazul dat!... pacat ca acest autor nu a trimis si un text in care sa explice si motivul profes.

Subiectul mesajului: (de fffff)

sunt de acord cu tine mai intii educati-va copiii acasa si apoi trimeteti-i la scoala sa manince nervii profesorilor

13:24, 16 Decembrie 2010

sınt de acord pedepsit (de de VERA)

şi cu copilul meu sa ıntımplat aşa çeva avem o ınvatatoare de educatie fizica din BOLOTİNA pedagog dar e un monstru DOMNİLOR de la guvern luati masuri va rog,,,,,,,,,,,,

Subiectul mesajului: (de Nicu)

Eu cred ca elevii au provocat special injura si fac profesorul sa se manifeste in asa mod , trebu de dat afara din scoala si asa elevi lasa sa se duca pe deal la prasit .

13:25, 16 Decembrie 2010

LA POLITIE (de Viorel)

Dati afara acecst bou din institutie si pedepsit cu legea. Nu cred ca asa trebuie de comportat cu elevii chiar daca au incalcat ceva reguli.

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

che colegi timpiti se uita si nu zic nimic ca niste lasi nu mai sint barbatii cei deodata

13:27, 16 Decembrie 2010

LA POLITIE (de Viorel)

Dati afara acecst bou din institutie si pedepsit cu legea. Nu cred ca asa trebuie de comportat cu elevii chiar daca au incalcat ceva reguli.

Subiectul mesajului: (de Procuror)

Dosar penal

13:28, 16 Decembrie 2010

grozavie (de ely)

Ba degradatule!!!!! Cum poti da fara nesimtire intr-un tinar,poate sa nu-si faca el temele mult si bine,el singur o sa aiba de suferit pe seama asta...PENTRU ASTA SUNT NOOOOTEEE!!!! sau sa incalce vre-o regula,pentru asta este administratia scolii si parintii,tu porc batrin care te numesti profesor ce dai in el??? cu care drepturi??? asa ceva nu e normal intr-o familie...nu mai zic intr-o institutie de invatamint,unde cadrul didactic trebuie sa-si faca meseria si sa dea exemple bune elevilor,nu sa arate cum se da cu pumnul.....ca apoi astia sa-si bata copiii acasa mai apoi!!!! in ce tara civilizata sa vazut asa ceva????? cine-l pedepseste pe nenorocitul asta????

13:29, 16 Decembrie 2010

mda (de Veaceslav)

Uitativa eata asa se educa copii la NOI si apoi noi ne miram deunde apare violenta in familie

Subiectul mesajului: (de vvv)

Da asa se educa - acasa, pentru ca totul se incepe de la cei 7 ani de acasa, daca copilul ar avea bunul simt s-ar purta mai frumos, ar sti ce se poate de facut si unde este limita, dar de unde sa aiba educatie daca ramin singuri acasa si fac ceea ce vad si ce vor. Sarmanul profesor cred ca nu a mai putut rabda, de ce nu s-ar duce cite un parinte in fiecare zi sa asiste la lectii, sa vada cu ce se ocupa copii, sa ajute profesorul sa faca liniste. Copii nu vor fi niciodata cuminti, atita timp cit stiu ca mama sau tata vor trimite bani din strainatate pentru a avea note mari, si bani ia numai unul, dar se chinuie si rabda toate nebuniile acesti profesori.

13:34, 16 Decembrie 2010

ar trebui elevii in asa situatie sa sara la ajutor, si sai dee la bot la profesor... (de eu)

ar trebui elevii in asa situatie sa sara la ajutor, si sai dee la bot la profesor...

13:39, 16 Decembrie 2010

mda (de Domnul Director)

Trebuie condamnat, evident, profesorul... Dar, moneda are 2 parti. stim cu totii f.bine ca sunt si elevi din aia distrabalati la culme, care ar putea scoate din sarite pe oricine. Un motiv ar fi faptul ca odata veniti la scoala, ei nu mai sunt sub controlul parintilor si dau frau liber imaginatiei, plus la toate si jucatul teatrului in fata colegilor, plus si nerespectul fata de profesori, majoritatea din ei fiind batrani. Ce la poate face un batranel?

Tema monedei (de Tema monedei)

Da..., are moneda 2 partsi, insa un profesor in primul rind e omul intselept, care " trebuie" sa dea dovada de bune maniere, shi nu de ceea ce am vazut aici... Sunt reguli, ale institutiei, care ii permit sa ramina calm, chiar daca incearca vre-un elev, student s.a.m.d. sa-i dezechilibreze calmul.

13:41, 16 Decembrie 2010

libertatea da nastere la destrabalati... (de St.cel Mare)

nu spun ca a procedat corect acest profesor, dar comportamentul tinerilor de azi e la un nivel sub 0, n-au nici-un respect fata de cei virstnici, unii au un comportament decazut...asta e urmare a rezultatului libertatii, prea multa libertate. Intrebati buneii, parintii ce comportament aveau ei pe atunci in societate si cum e acum!?... Nu vreau sa supar pe cineva, dar in scolile profesionale se gasesc cei m multi elevi cu cele mai proaste deprinderi...asta se pare ca a fost si-n cazul dat...insa profu` a incurcat-o rau- la noi se judeca prin lege asemenea cazuri dar comportamentul lor ramine neatins de nimeni si nimic, ceea ce va da roade la astfel de intimplari ca in cazul dat!... pacat ca acest autor nu a trimis si un text in care sa explice si motivul profes.

(de kent)

Pentru asta se exmatriculeaza!!! da nu dam cu pumnul,daca profesorul este ofensat nu are decit sa ia masuri cu el,restrictii,teme in plus...nu stiu,contacteaza parintii sau se plinge directorului. Haide-ti sa nu gasim scuze,pentru ca la asa scene scuze nu trebuie sa existe!!!

13:49, 16 Decembrie 2010

afara (de petru)

trebuie sa fie dat afara....aceste imagini ar trebui date la politi...si la minister .....si sa ia masuri cu el

(de Deea)

Nu numai dat afara, dar si pedepsit de lege plus la toate acel prof. sa fie lezat de dreptul de a mai preda vreo data. Daca el într-o scoala profesionala se comporta asa, atunci cu cei mici ce va face?

14:02, 16 Decembrie 2010

pentru toţi (de WWWWW)

E uşor să priveşti şi să tragi concluzii. Stimaţi părinţi d-voastră vă trimiteţi odraslele la şcoli, dar nu-i învăţaţi cum să se comporte, vin aici şi se vede că nu au ce-i şapte ani de acasă. Nu ştiu nimic înafară de băuturi prin baruri, discoteci, fete şi multe alte prostologii. Cînd îi daţi la şcoli vă interesează dacă este educator sau cineva care să-i supravegheze, dar v-aţi gîndit vreo dată cît de greu e să lucrezi cu ei, căci nu te ascultă de loc. Părinţii peste hotare, le trimiteţi bani şi lor li se poate totul. Iar atunci cînd se întîmplă ceva cu copilulu d-voastră veniţi la şcoală şi întrebaţi de ce şi pentru ce. Eu sunt de acord puţin cu cazul acesta, uneori trebuie aplicată şi bătaia ca să înţeleagă, de altfel vom avea o societate, un viitor plin de narcomani şi beţivi.!!

14:17, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de ion)

pravo la cel care a filmat:nu-i prima data cind profu Mihai Mihaila bate un elev...

14:22, 16 Decembrie 2010

LA POLITIE (de Viorel)

Dati afara acecst bou din institutie si pedepsit cu legea. Nu cred ca asa trebuie de comportat cu elevii chiar daca au incalcat ceva reguli.

aa (de eu)

eu cred ca asta care bate e taicasu,,,cai zice :"esti bolnav?"un motiv de al bate,,,nu cred ca un profesor ar bate cu asa pumni un elev,lui ii este indeferent ca vine elevul la scoala sau nu-->leafa ii merge

14:30, 16 Decembrie 2010

PAM PAM PAM (de PAM PAM PAM)

Poate e tatăl elevului dar oricum nul îndeptăţesc,las să facă aşa "educaţie" acasă nu în faţa colegilor, e foarte înjositor..imi inchipui ce traumă psihică poate avea băiatul, dar dacă e profesorul......., ce-şi permite el...să bată un elev... animal nu alt ceva.... CONCEDIAT...

????? (de de Cris)

Am ramas putin socata citind comentariul tau. Inteleg si eu multe, caci exista situatii diverse si precum ai mentionat sunt copiii care nu sunt piine calda ... insa NU cred ca ar justifica un asa comportament chiar si acasa. Las sa faca asa educatie acasa? WOW! Sper ca tu nu ai avut parte de o asa "educatie" acasa fiindca ar fi mult prea groaznic. Imi pare foarte rau sa vad asa ceva in scoli si chiar in familii. Acesta e unul din motivele datorita carora baietii in special devin violenti si agresivi cu timpul. Ce tine de barbatul care loveste fara mila in fata celorlalti baieti ... e injositor sa vezi un asa profesor sau parinte. Nu e locul p/u asa oameni in scoli! Trebuie la sigur de luat masuri in aceasta privinta.

14:38, 16 Decembrie 2010

(de parintilor)

ducetiva si asistati la lektie sa vedeti kum se joaka la lectie nu asculta vb in glas raspund profesorului intri pi odnoklasniki di pi mobil fumeaz urmaritii si vedeti ce fac nu komentati aiurea lati trimes la scoal si gata uitati de copiii

Bataia mai buni nu o sa-i faca! (de Oxana)

Sint si eu pedagog, dar in primul rind sint parinte si oricit de rau nu s-ar purta elevul, oricit de vulgar n-ar fi, sa-l lovesti si mai ales sa-l bati in acest fel e inadmisibil! Sint o multime de metode care sa-i potoleasca pofta de a mai fi obraznic si vulgar! Scriti o cerere asistentei sociale din acea localitate invitati copilul la o discutie cu politistul de sector, exmatriculatil pina la urma urmei dar sa-l torturezi fizic si psihic in fata colegilor mai ales e culmea! Oameni buni pedagogul are menirea sa faca din copil o personalitate unica in felul sau dar sa nu-i distruga viitorul!

14:40, 16 Decembrie 2010

(de edukate)

eu kin mergeam la lectia de mate profu numa glumi si la urm kui este de a invata luat si cititi singuri tema tot capitolu nu venea pe urm lukrareeeeeeeeee eaca na glumi la lectie scoal si minti iok

(de Tanea)

Eu nu am avut in vedere ca profesorul sa vie la lectii si sa fie cloun in fata elevilor,dar am vrut sa scriu ca profesorul trebuie sa aiba metodele lui de a atrage si de a face ca elevul sai stimeza si sai cunoasca obiectul.Stiu ca profesia de profesor nu e usoara si trebuie sa ai cit mai multa rabdare,dar nici intr-un caz nu trebuie sa ridici mina la un copil strain si in aceste imagini se vede cum il bate cu cruzime pe baiatul cela.Numai doua persoane au voie sa ridice mina la copil acesti sunt parintii mai mult nimeni nu are dreptul sa ridice mina la un copil strain.

14:45, 16 Decembrie 2010

******** (de dana)

incredibil...si ORIBIL...sh' cine stie in cite scoli/licee se practica astfel de lukruri:(

15:10, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de Linda83)

Nu sunt de acord ca profesorul asta trebuie pedepsit, doar va zis ca mai bine ar fi sa afle de ce acest baiat a fost batut, si mai apoi sa se ia vreo masura... Eu singur am lucrat la scoala profesionala, si vreau sa va zic ca contingentul de elevi acolo nu este din cel mai bun:) si desigur profesorul trebuie sa aiba acolo nervi de fier care citiodata se mai pot topi:) Asa ca parerea mea este: cazul trebuie de identificat si de gasit vinovatul si apoi de luat masuri...

15:15, 16 Decembrie 2010

bataie (de Vova)

si normal că vor crește niște degradați tinerii noștri dacă în fiecare zi vor primi cîte un pumn la școală sper ca părinții elevilor să nu tărăgăneze și să ceară pedeapsă pu profesorul bolnăvior

Subiectul mesajului: (de hg)

el nu e bolnavior el e ticnit de cap, trebuie pus camere in scoli ca sa vada parintii ce fac copii si profesorii

15:18, 16 Decembrie 2010

violent (de ion)

asa invatitori trebuies trimisi,la pascut oile nu sa educe copii.am si eu copil sa i se intiple asa ceva o patito rau de tot profesorul ,daca merita sai spunem profesor.mai de graba magar

Subiectul mesajului: (de hiyk)

el nici cu oile nu merita,sa ucida si animalele tot asa...?el trebuie la psihusca inchis...

15:18, 16 Decembrie 2010

******** (de dana)

incredibil...si ORIBIL...sh' cine stie in cite scoli/licee se practica astfel de lukruri:(

educatie (de Nicolae)

Nu por sa-mi imchipui asa ceva. Chiar daca ceva s'a gresit din partea elevului, acest "profesor" trebuie sa mai stea si la racoare sa-i mau treaca un pic nervii. Eu sa fiu in locul parintilor acestui elev as intenta un dosar penal pentru abuz impotriva minorilor. Cu un asemenea comportament un "profesor" din San-Petersburg sta la racoare 8 ani de puscarie. Numai asa alti profesori vor fi mai calmi fata de copii.

15:21, 16 Decembrie 2010

Oare acesta este rolul profesorului? (de vasile)

Bineinteles ca nu, acuma organele de drept ar trebui sa se autosesizeze, la fel si elevul, indiferent de ce a facut (acesta tot poate fi sanctionat) sa depuna o plingere la politistul de sector, acesta din urma sa inceapa o ancheta.Iar directorul insitutie, sa destituie persoana din funcite.

15:22, 16 Decembrie 2010

Educatia e acasa (de Oleg)

Da, profesorul trebuie data afara in orice caz. Dar dati sa va spun si eu o istorie, fiind cindva student in anul 3 din propria initiativa predam la o scoala profesionala lectii. Pe mine elevii ma stimau, chiar si acei care nu prea doreau sa o faca cel putin se abtineau, mult depinde de atmosfera pe care o face profesorul si cum se impune in fata elevilor. pe linga elevi foarte bine educati erau si unii foarte rai, mai nu sareau la bataie cite odata. Unor profesori in virsta le cadea colacul sa fie improscati cu burete imbibate cu urina de la spate. Unii faceau treaba mare pe coridor linga usa cabinetului in care preda vreun profesor pe care ei aveau pica. Directorul institutiei ii numea eas: "Leii mei". si asta se intimpla in anul 2003-2004 in Chisinau ... Dar in orice caz profesorul nu are dreptul sa aplice forta fizica. Imi aduc aminte una dintre pedespe era asa: 4 kilometri cross pe stadion in ploaie si vint. Dupa un asa exercitiu deveneau mai moi :)

Subiectul mesajului: (de hj)

in asa caz parintii cred ca tot asa educatie a avut si lea dato copiilor lor mai departe,alte cuvinte nus...destrabalati

15:24, 16 Decembrie 2010

TINA (de TINA)

Asa profesiri terbue de pus la puscarie da cu pareri de ra credca la noi in tara minunilor nui primu caz.Bine ca copii au telefoane si pot filma si bne fac filmati copii pe pofesori tampiti sa curatim scolile de profesori psihici bolnavi.LA PUSCARIE CU ASA PROFESIRI.Daca domne ferste as fi comporta cu copilul meu asa vai de el.

15:32, 16 Decembrie 2010

(de parintilor)

ducetiva si asistati la lektie sa vedeti kum se joaka la lectie nu asculta vb in glas raspund profesorului intri pi odnoklasniki di pi mobil fumeaz urmaritii si vedeti ce fac nu komentati aiurea lati trimes la scoal si gata uitati de copiii

Subiectul mesajului: (de ki)

depinde de educatia parintelui....

15:32, 16 Decembrie 2010

cred (de andrew)

cred si trebu la acest om de pus ferul de calcat pe el si nu luad deloc si trebu de taiat cite o bucata si de turnat sare pe el.

15:36, 16 Decembrie 2010

o opinie (de patrol)

poate si a meritat, tineretul din ziua de azi nu au nici un respect fata de cei maturi si cate odata treb de apelat si la pumni....si apropo din cate stiu la lectii telefonul trebuie sa fie deconectat:D....

15:45, 16 Decembrie 2010

cred (de andrew)

cred si trebu la acest om de pus ferul de calcat pe el si nu luad deloc si trebu de taiat cite o bucata si de turnat sare pe el.

Moldova (de Andrei)

Ai dreptate.Tare buna inima ai.

15:48, 16 Decembrie 2010

o opinie (de patrol)

poate si a meritat, tineretul din ziua de azi nu au nici un respect fata de cei maturi si cate odata treb de apelat si la pumni....si apropo din cate stiu la lectii telefonul trebuie sa fie deconectat:D....

AFARA (de petru)

da nici chiar cu asa lovituri......eu sa fost dadeam inapoi chiar daca ajungeam la judecata

15:48, 16 Decembrie 2010

cred (de andrew)

cred si trebu la acest om de pus ferul de calcat pe el si nu luad deloc si trebu de taiat cite o bucata si de turnat sare pe el.

Andrei, esti prea drastic (de vasile)

Ordaliile nu mai exista, acuma este cod penal conform caruia va fi sanctionat eventual profesorul.

15:57, 16 Decembrie 2010

.. (de ..)

eu nu inteleg de ce sa lasat baiatul asa ca sa il bata...trebe sa se intoarca sai arda 2 in botu sela de taran...mare personalitate el sa loveasca in student......

16:02, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de Vladik)

si sa uita tati nu pot sai traga o mama de bataie ca sal scoata cu picioarele inainte

16:16, 16 Decembrie 2010

(de mihai )

dupa mie profesorul asta ar trebui batut cum o facut cu elevul ca sa-si da seama de actiunele sale. moldova se lauda cu profesori ''buni'',

16:19, 16 Decembrie 2010

????? (de de Cris)

Am ramas putin socata citind comentariul tau. Inteleg si eu multe, caci exista situatii diverse si precum ai mentionat sunt copiii care nu sunt piine calda ... insa NU cred ca ar justifica un asa comportament chiar si acasa. Las sa faca asa educatie acasa? WOW! Sper ca tu nu ai avut parte de o asa "educatie" acasa fiindca ar fi mult prea groaznic. Imi pare foarte rau sa vad asa ceva in scoli si chiar in familii. Acesta e unul din motivele datorita carora baietii in special devin violenti si agresivi cu timpul. Ce tine de barbatul care loveste fara mila in fata celorlalti baieti ... e injositor sa vezi un asa profesor sau parinte. Nu e locul p/u asa oameni in scoli! Trebuie la sigur de luat masuri in aceasta privinta.

PAM PAM PAM (de PAM PAM PAM )

Eu nu am avut în vedere ca in cel mai rau caz acasa sal pocneasca, hai lasati chiar, este si chip ca nimi chiar no primit o bataie in viata lui de la părinte.. normal ca copilul ascuktator casi stimeaza parintele si munca lui no sa aiba parte de asa o experienta..nici decum nu justific aceasta bataie la scoala, dar daca copilul tau in ochii tai se trensforma intrun monstru si tul il iei cu ghinisoru cu vorba dar el nici cu c.. nu te asculta in cazu ista,, nu stiu judecati şi voi, oricum la locul ei o profilactica buna e binevenita, cu un motiv serios... la mine in familie nu a fost violenta, daca asta asa conteaza, insa am intilnit copii alintati cu lapte la gura care la 25 ani tot tin mamica sai hraneasca cu lingurita...

16:45, 16 Decembrie 2010

Urit (de de nine)

Acest profesor trebu eliberat,si tras la raspundere.Asa profesori ne fac tara de rusine... elevii nu se educa in felu acesta,chiar de greseste pot fi chemati parintii sau alte metode ,inafara de violenta... Iar elevul ce a filmat,a fi bine sai faca si o poza asa ca sa poata fi vazuta de toti...

17:00, 16 Decembrie 2010

(de >MD)

Sorry,dar eu sa fost unul din colegul baiatului ma duceam si linistiam cu forta profesorul.........

17:01, 16 Decembrie 2010

) (de Aliona)

ISOPEL IN PROCESUL DE EDUCATIIE..!!SC DIN SINGEREI....

17:05, 16 Decembrie 2010

mda (de Veaceslav)

Uitativa eata asa se educa copii la NOI si apoi noi ne miram deunde apare violenta in familie

mdam (de ow)

foartee adevarat

17:08, 16 Decembrie 2010

pedepsit (de drept)

pedepsiti acest om bolnav lokul lui nui in edukatie sa-si incerce norokul in box undeva nu in skoli

17:22, 16 Decembrie 2010

PAM PAM PAM (de PAM PAM PAM )

Eu nu am avut în vedere ca in cel mai rau caz acasa sal pocneasca, hai lasati chiar, este si chip ca nimi chiar no primit o bataie in viata lui de la părinte.. normal ca copilul ascuktator casi stimeaza parintele si munca lui no sa aiba parte de asa o experienta..nici decum nu justific aceasta bataie la scoala, dar daca copilul tau in ochii tai se trensforma intrun monstru si tul il iei cu ghinisoru cu vorba dar el nici cu c.. nu te asculta in cazu ista,, nu stiu judecati şi voi, oricum la locul ei o profilactica buna e binevenita, cu un motiv serios... la mine in familie nu a fost violenta, daca asta asa conteaza, insa am intilnit copii alintati cu lapte la gura care la 25 ani tot tin mamica sai hraneasca cu lingurita...

Subiectul mesajului: (de zinaida)

nui de mirare caci la noi in tara se permite orice fiindca nu se respecta legea,deoarece la conducere sant tot criminali.Credeti ca va fi pedepsit ?Nici o data, mina pe mina se unge.

17:35, 16 Decembrie 2010

profesor sau animal? (de nataly)

Pai nu stiu daca domnul respectiv cunoaste ceva legat de etica profesionala? E putin o amenda pentru el, eu as pleda ptr inchisoare pe minim 5 ani.......probabil se simtea in armata domnul.........si simtea nevoia de a/si arata barbatia..........pe ntru abuz de putere si lipsa profesionalismului, ptr proasta lui educatie si incompetenta acestuia de a/si tine nervii acasa.........merita pedepsit. oricum probabil are nevoie si de un psiholog. Este uimitor cum toti colegii stateau si priveau.......speria ti si tacuti! bine ca s/a postat materialul pe net.

17:37, 16 Decembrie 2010

voi paribntilor (de Olea)

da kind ultima data au fost la shkoala parintsii acestui elev????? voi parintilor kare judecatsi profii: kind ati trecut ultima data pe la shkoala...... de unde oare iau kopii voshtri bani sa dea mita profilor.... de ce voi dati mita pentru a obtine note frumoase shi a va veadea odrasla "voastra" studiind jurisprudentsa?????? cine sa ia masuri cu profii???? kopii voshtri pe kare i-atsi inpins din urma ku bani shi nu au nimik kunoshtintse...... ei nici nu shtiu ce in articol trebuie sa caute aceasta "infractsiune".... kopii pot fi numitsi pina in klasa a 6...kaci dupa- devin nishte "magari ordinari" creatsi dupa chipul shi "sufletul parintsilor"... de unde educatsie.... kind le datsi voi edukatsie????? de la ora 18:30kind venitsi de la serviciu shi pina la 21 kin ei ar trebui sa se kulce?educatsia o iau de pe internet..... toate prostiile omenirii le shtie "kopilashul vostru de 12 ani", kare are deacum 1 an de kind fumeaza in subsolul unei kase de linga shkoala shi umbla ku dekolteul deskis in fatsa profilor.... kin yi trimitesi la shkoala uitatsiva la ei makar kum ies din kasa...

17:58, 16 Decembrie 2010

voi paribntilor (de Olea)

da kind ultima data au fost la shkoala parintsii acestui elev????? voi parintilor kare judecatsi profii: kind ati trecut ultima data pe la shkoala...... de unde oare iau kopii voshtri bani sa dea mita profilor.... de ce voi dati mita pentru a obtine note frumoase shi a va veadea odrasla "voastra" studiind jurisprudentsa?????? cine sa ia masuri cu profii???? kopii voshtri pe kare i-atsi inpins din urma ku bani shi nu au nimik kunoshtintse...... ei nici nu shtiu ce in articol trebuie sa caute aceasta "infractsiune".... kopii pot fi numitsi pina in klasa a 6...kaci dupa- devin nishte "magari ordinari" creatsi dupa chipul shi "sufletul parintsilor"... de unde educatsie.... kind le datsi voi edukatsie????? de la ora 18:30kind venitsi de la serviciu shi pina la 21 kin ei ar trebui sa se kulce?educatsia o iau de pe internet..... toate prostiile omenirii le shtie "kopilashul vostru de 12 ani", kare are deacum 1 an de kind fumeaza in subsolul unei kase de linga shkoala shi umbla ku dekolteul deskis in fatsa profilor.... kin yi trimitesi la shkoala uitatsiva la ei makar kum ies din kasa...

idiot (de ionel)

Cam in fiecere institutie avem cite un dascalas di astia,prosti sunt elevii sa fost in locul lor ii faceam fatza numa nas...

18:09, 16 Decembrie 2010

idiot (de ionel)

Cam in fiecere institutie avem cite un dascalas di astia,prosti sunt elevii sa fost in locul lor ii faceam fatza numa nas...

(de OK!)

La fel si eu am avut sa fak

18:15, 16 Decembrie 2010

(de Tanea)

Daca copii nu asculta la lectii inseamna ca nu le este interesant,profesoru l trebuie sa vie la lectii in asa fel ca elevilor sa le fie interesant,sa nu se joace,sa asculte s.a.Daca profesorul vine la lectii si ca robotul 45 minute numai le dalbeste in cap ceea ce lora nu le este interesant e problema numai in profesor.Cind eu eram eleva profesorii mai spuneau cite o gluma,mai povesteau ceva din viata lor interesant si prin diferite jocuri ne explica tema noua.Si chiar daca nu asculta elevul la lectie trebuie sa fie educati prin metoda profesorului,dar nu prin metoda sadistilor.Parintele cind trimite copilul la scoala,il trimite ca sa invete si sa afle ceva nou,da sa nul vada cu vinatai pe dinsu

părinţi (de Rodion)

dacă ascultă sau nu elevul de vină e întîi de toate educaţia primită, adică cei 7 ani de acasă, poate profesorul să joace teatru, dacă nu e deprins cu bunele maniere, oricum nu ascultă, fiţi sigură.

18:17, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

om nebun de cap....stau tati si se uita cum il loveste pe baiat,da sariti in ajutor,zicetii ka nu are dreptul,la inceput cu vorba daca nu facetil sa inteleaga...razbunat iva elevi pe el...datii o bataie buna sa inteleaga ca nu asa se educa,eu las concedia,las amenda si ias da si kitiva ani de inkisoare si bani baiatului pentru daune morale si nu numai...baiatul daca e minor treb sa apeleze la parinti..

18:18, 16 Decembrie 2010

CULMEA (de Nalea)

Oameni buni, cine educa copiii in Moldova?Sper sa revedem cazul din nou dar rezolvat.

18:19, 16 Decembrie 2010

idiot (de ionel)

Cam in fiecere institutie avem cite un dascalas di astia,prosti sunt elevii sa fost in locul lor ii faceam fatza numa nas...

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Da restu ca niste mucosi se uita. Noi am avut o clasa unita, si avea NOI sa-i dam la bot idiotului. Si lasa numai sa incerce sa se jaluie... Cum poti permite asa sa-ti bata colegul de clasa?! "capul plecat saghia nu taie"

18:24, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de profesor)

AFARA daca mintea este in calcii. Angajati ca sunt tineri o mie

Ion (de Ion)

Trezeshte care mie din tsara pleaCA LUMEA CA DIN KORABIE KARE SE SCUFUNDA!!!!

18:39, 16 Decembrie 2010

(de alahadbar)

asa oameni ca profesoru ar trebui de pus dupa gratii!

18:41, 16 Decembrie 2010

Bataia mai buni nu o sa-i faca! (de Oxana)

Sint si eu pedagog, dar in primul rind sint parinte si oricit de rau nu s-ar purta elevul, oricit de vulgar n-ar fi, sa-l lovesti si mai ales sa-l bati in acest fel e inadmisibil! Sint o multime de metode care sa-i potoleasca pofta de a mai fi obraznic si vulgar! Scriti o cerere asistentei sociale din acea localitate invitati copilul la o discutie cu politistul de sector, exmatriculatil pina la urma urmei dar sa-l torturezi fizic si psihic in fata colegilor mai ales e culmea! Oameni buni pedagogul are menirea sa faca din copil o personalitate unica in felul sau dar sa nu-i distruga viitorul!

(de )

Sunt de acord cu D-voastra, dar din pacate, vreau sa zic ca putini "PEDAGOGI" in sensul adevarat al cuvintului au mai ramas in scoli... 3 ani in urma,cind a mers fiica mea in clasa 1 - la un liceu din Chisinau, a avut o invatatoare care distrugea moral copii(marea majoritate din ei), avea vre-o 4-5 copii pe care ii proslavea pina in cer,caci parintii lor au gasit cheia la "sufletul" ei. Cind parintii au inceput sa se plinga unul altuia - am hotarit sa-i expunem parerea si sa punem capat comportamentului ei porcesc fata de copii. Dar, cind a ajuns vremea de vorbit la adunare - am vorbit numai eu, ceilalti, stateau ca boii si taceau de frica ca le va pedepsi copiii. Ce-a fost mai departe? - a ramas copilul meu cel pe care ea i-l persecuta cel mai mult. Cind s-a terminat anul de studii, am plecat peste hotare - copilul meu este pe pozitia ca cel mai destept, cuminte si educat copil din clasa. Sa le dea Domnul profesorilor de aici sanatate p-u rabdare si tact, p-u faptul ca nu se staruie sa omoare in copil individualitatea, ci o dezvolta. Si vreau sa zic, profesorii aici, comparativ cu alte profesii, au un salariu mizer.

18:57, 16 Decembrie 2010

(de amariey)

in UE se iau masuri drastice in asa caz.Doarme Moldova

19:02, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Da restu ca niste mucosi se uita. Noi am avut o clasa unita, si avea NOI sa-i dam la bot idiotului. Si lasa numai sa incerce sa se jaluie... Cum poti permite asa sa-ti bata colegul de clasa?! "capul plecat saghia nu taie"

Subiectul mesajului: (de ion)

mai bine asa de cit la duba

19:07, 16 Decembrie 2010

ideal educational...( (de ileanakosinzeana)

OMG!!!! OMG!!!! sint si eu profesoara, dar ceea ce am vazut acum, m-a sokaaaat!!! ma trec fiori!!!! cum naiba sa-ti trimiti copilul la scoala? pe miina unui asa dobitok???

19:08, 16 Decembrie 2010

(de jora)

ba nu aveti dreptate nimeni!!!! eu il cunosc! am invatat si eu in aceasta institutie si e un profesor foarte bun! Credca la scos din sarite daca a facut asa ceva! Dar ca elevii imbla la lectii cu telefoane mobile e ceva normal!?!?!?!?!?!?!

19:13, 16 Decembrie 2010

părinţi (de Rodion )

Ce simplu a devenit! Ne indignăm, comentăm, fără a ezita. Cu regret, din unele comentarii desprinzi mai multă cruzime decît din secvenţa video - domnilor, aţi putea da o notă celor vizionate, fără propuneri de tipul "i-aş de la bot",l-aş tăia şi i-aş pune sare" , etc...? Da, trăim într-o lume dominată de violenţă, dar nu e corect să ne întrecem pe net la capitolul " cît de crud sînt", ne citesc copiii mesajele, ar fi păcat, dacă sfaturile desprinse de aici le-ar servi drept bază pentru o oarecare crimă. Zilele trecute am avut ocazia de a vizita şcoala sus-numită, era in pauză - iî spuneam condrumeţului meu că am impresia că am nimerit într-o lume de infern: strigăte, înjurături, goana unora după alţii pe coridoare - un contingent de copii total needucaţi - să fie vina domnului profesor din secvenţă? Prea puţin probabil, mai degrabă e a părinţilor, care au de la o vreme încoace o singură grijă pentru odraslele lor- cea materială. Cum ar trebui să se comporte un profesor cu o ceată de imbecili, care nu ştiu nici de 7, nici de 8? Sunt şi eu profesor la liceu, ştiu prea bine ce categorie de elevi nimeresc pe băncile şcolilor profesionale, mai ales la cele de tipul ŞPRăzeni, unde deja cîţiva ani nu ajung elevi pentru a completa grupele- cei care ne fac zile negre 9 ani în liceu şi la care eşti nevoit să-i pui un 5 şi ducă-se cu Domnul Sfîntul. E mult prea uşor să acuzi un profesor, pentru a înţelege ce l-a determinat să procedeze aşa, probabil ar trebui măcar o zi să fii in pielea lui.

19:20, 16 Decembrie 2010

Bataia mai buni nu o sa-i faca! (de Oxana)

Sint si eu pedagog, dar in primul rind sint parinte si oricit de rau nu s-ar purta elevul, oricit de vulgar n-ar fi, sa-l lovesti si mai ales sa-l bati in acest fel e inadmisibil! Sint o multime de metode care sa-i potoleasca pofta de a mai fi obraznic si vulgar! Scriti o cerere asistentei sociale din acea localitate invitati copilul la o discutie cu politistul de sector, exmatriculatil pina la urma urmei dar sa-l torturezi fizic si psihic in fata colegilor mai ales e culmea! Oameni buni pedagogul are menirea sa faca din copil o personalitate unica in felul sau dar sa nu-i distruga viitorul!

parinte (de 44444)

da si eu sunt parinte in clasa 1 il ucid de tot de ce sami bata copilu eu lam crescut eu il pedepsesc rusine

19:27, 16 Decembrie 2010

cine tea educat mai idiotule? (de sal omori nu alta)

tare prost tre sa mai fii sa indraznesti sa faci asa ceva cu copii altora...da sunt deacord ca tineretul din ziua de azi nu stie limite...da alungal mah de la lectie sau mai shtiu eu da nu da in el ca nu lai crescut tu shi nu ai nici un drept...idiot ce esti

19:28, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de da )

eu nu inteleg da ce ceilalti la ajutor nu pot sari ca daca doreau il dadeau jos pe profa ca dupa cum stiu la betie cu toti suntem prieteni,,,si nu uitati ca cu cine au de a face profii de la scoli profisionala,,elevii de acolo pot trimite in toate locurile profii sii scuipa in vata,,ma rog lai scos pe sarite pe acest pof...poate nus corecta dam am 17 ani invat si eu si vad ca eleva alt fel lucrurile ce tine de tineret

19:32, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de o eleva)

derigur tre de pedepsit proful dar de ce cel ce a filmat a sters o parte eunde arata din ce cauze proful il injusa sil loveste pe eelev dupa cum se intelege din dialogul lor elevul a intirziat la ore(a fumat pe la culturi )si spun ca e bolnav...fiti seriosi oameni unde e educatiea noastra ,,,si credetina stiu ce inseamna cind un elev il scoate din sarite pe profesorr...el e 1 la 20-25

19:40, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de fffff)

sunt de acord cu tine mai intii educati-va copiii acasa si apoi trimeteti-i la scoala sa manince nervii profesorilor

asdwew (de de lm)

Sunt deacord cu dmn copii sunt foarte obraznici si needucati la care te provoaca,li sau acordat drepturi dar obligatiunile nu stiu sa le respecte,nu vreau sa tin nici cu cu profesorul, elevii trebuie mustrati in asa fel ei sa se gindeasca,dar cu pumnul si cu injuraturiel nu ajuta la nimik.

19:56, 16 Decembrie 2010

h3q (de e5634)

ai dreptate afara si cu o amenda minima de 5 000 lei

sg (de lala)

amenda ii putin asa timpenii afara din institutii si de -l lasat fara lucru nimeni sa nul mai angajeze

20:07, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de De Valeriu)

Acest animal nare ce cauta in scolile noastre ,cred ca autoritatile isi vor face treaba .

mmm (de da)

asta ii ceva tragc,serios asa nu s poate ...si hai sa fim noi seriosi nu dati vina pe elev daca el era sa fie cu totul destrabalat apoi sarea la bataie la acel profesor sau cine mai era...da asa avea frica si se strika psihikul la acel baiat...cei ku lumea de azi dece maturii asa mare autoitate au si li se permit tot???sa fost parintele acelui baiat ...ffaceam tot posibilul sa dau afara din istitutie jigodia ceea....si nu importa ce sa intimplat ce a facut baiatul sunt alte modalitai asa ka nu mai vb voi degeaba chind vad profii hei ka voi faceti singuri ca noi sa va lovim ..multe ce fac elevii da profesorii nu degeaba au avut ore de psihologie asa ka ..scoateti konkluzia

20:56, 16 Decembrie 2010

(de parintilor)

ducetiva si asistati la lektie sa vedeti kum se joaka la lectie nu asculta vb in glas raspund profesorului intri pi odnoklasniki di pi mobil fumeaz urmaritii si vedeti ce fac nu komentati aiurea lati trimes la scoal si gata uitati de copiii

educatie (de ***)

Sunt deacord ca copiii sunt obraznici dar sunt alte metode de luat masuri.Invita parintii la scoala dar nu trebuie sa bati cu atita cruzime.Profesorii care procedeaza astfel sunt criminali ,locul lor e la coada vacii.Si inca una daca profesorul preda tema normal si se poarta bine cu copiii atunci ei niciodata nu se v-or purta rau la lectii. Sa fi fost batut asa copilul meu pai acel profesor numai lucra in scoala ci umbla la prasit.Acei pedagogi care sunt cu nervii bolnavi locul lor e in alta parte dar nu sa distruga copiii.

20:59, 16 Decembrie 2010

asdwew (de de lm)

Sunt deacord cu dmn copii sunt foarte obraznici si needucati la care te provoaca,li sau acordat drepturi dar obligatiunile nu stiu sa le respecte,nu vreau sa tin nici cu cu profesorul, elevii trebuie mustrati in asa fel ei sa se gindeasca,dar cu pumnul si cu injuraturiel nu ajuta la nimik.

idiotizm (de maria)

Profesorii cu sistemul nervos direglat trebuie sa se afle in alt loc..la Costiujeni...

21:11, 16 Decembrie 2010

bay mihaila (de .)

bay mihaila..da tie treb de rupt picioarele..

21:32, 16 Decembrie 2010

mmm (de da)

asta ii ceva tragc,serios asa nu s poate ...si hai sa fim noi seriosi nu dati vina pe elev daca el era sa fie cu totul destrabalat apoi sarea la bataie la acel profesor sau cine mai era...da asa avea frica si se strika psihikul la acel baiat...cei ku lumea de azi dece maturii asa mare autoitate au si li se permit tot???sa fost parintele acelui baiat ...ffaceam tot posibilul sa dau afara din istitutie jigodia ceea....si nu importa ce sa intimplat ce a facut baiatul sunt alte modalitai asa ka nu mai vb voi degeaba chind vad profii hei ka voi faceti singuri ca noi sa va lovim ..multe ce fac elevii da profesorii nu degeaba au avut ore de psihologie asa ka ..scoateti konkluzia

privesc si pling... (de moldoveanca)

cel mai trist lucru e ca asa fel de "profesori"(jigodii in visiunea mea), isi permit asa ceva cu copiii din familii nefavorabile, caci stiu ca acesti copii n-au cui sa se plinga, ba sunt si acasa tratati in acelasi hal. Oameni buni, orice copil se naste pentru a fi fericit, nu batut si injosit!!!!! Iar celor care scriu ca copiii sunt prea destrabalati - EI SUNT DIFERITI SI UN PEDAGOG ADEVARAT GASESTE LIMBA COMUNA CU FIECARE ELEV!!!!!!!!!!!! Tatal meu a fost profesor si cind se discutau la adunari de profesori copiii care sunt obraznici si trebuiesc exmatriculati, el intotdeauna le sarea in aparare si zicea - ACEST COPIL LA MINE E FOARTE AGER, DESTEPT SI SE POARTA FRUMOS SI DACA LA VOI, DUPA CUM ZICETI E PROST SI OBRAZNIC - ATUNCI E VINA VOASTRA CA NU L-ATI PUTUT COINTERESA!!!!! P.S. In Moldova copiii sunt cu mult mai bine educati decit in Europa - aici intr-adevar isi iese din balamali.

21:48, 16 Decembrie 2010

(de )

asta e un inscenariu se vede destul de clar :)

21:50, 16 Decembrie 2010

Moldova tara de prosti (de mi i scîrbă de Moldovenii prosti)

ce comentati aiurea! veniti si stati o ora va rog în fata unor elevi pe la colegiile din Moldova!!! sa vedeti cîtă oftică au profesorii de la acest tineret destrabalat... ma rupe fraza...ca daca era copilul meu apu nu stiu cei faceam.... educati l dracului de prost si apoi trimite l la scoala .... sau ia l c u tine peste hotare caci sunt destrabalati la ore in asa hal ca îti vine sa faci mai rau ca acest prof cită înjosire primesti de la copiii nostri... asa ca educati copilul acasa lingă el dar nu pe scype sau pe telefon din Italia si pe urma nu ai sa vezi astfel de drame !!!

21:57, 16 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de qqq)

cum poti sa stai si sa lasi pe cineva sa loveaska in tine , nu importa cine este acela ... o klasa de baieti stau si se uita cum cineva loveste in kolegul lor ... blea toti trebuea sa se ridice si sa rasunda cu pumnii ,si sunt sigur ca nu se va mai repeta , p/u ca la noi nu poti dovedi nimik , poti sa filmezi sa inregistrezi si dupa aia spune ca este fotomontat şi îi dau dreptate. dar ce sa faci , se vede ka la noi prin gene este transmis sa fim TERPILE.

23:35, 16 Decembrie 2010

(de jora)

ba nu aveti dreptate nimeni!!!! eu il cunosc! am invatat si eu in aceasta institutie si e un profesor foarte bun! Credca la scos din sarite daca a facut asa ceva! Dar ca elevii imbla la lectii cu telefoane mobile e ceva normal!?!?!?!?!?!?!

Subiectul mesajului: (de ****)

Asa profesor cu sistemul nervos direglat are numai un punct de destinatie COSTIUJENI.Parintii nu l-au crescut ca un derbedeu sa-l omoare in bataie ca a intirziat la lectii..Precis ca nui cu toate acasa.

00:19, 17 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de ****)

Asa profesor cu sistemul nervos direglat are numai un punct de destinatie COSTIUJENI.Parintii nu l-au crescut ca un derbedeu sa-l omoare in bataie ca a intirziat la lectii..Precis ca nui cu toate acasa.

(de MICHELE)

vai ce dibil...........sa faca asa cu copii miei il tai sii pun sare pe labee

07:46, 17 Decembrie 2010

la batausi. (de valeriu)

In 1972-73 invatam la scoala profesionala si eram cu un picior rupt,am stat in camin vre-o 8 zile pina me-au casit (costili) ca era mare deficit. Am scapat la libertate si ma-m dus la film,un invatator a vazut ca eu nu sunt in camin, a venit la club si ma scos afara si me-a tras o palma,asa intru-n picior cum eram ma-m dus la camin,a venit in camin si sa ratoea,eu ea-m spus ca o sa fie rasplatit cind ma voi vindeca.Am primit diploma,peste 3 luni am aflat ca odrasla se duce in colhoz cu o grupa de studenti,eu ma-m arangat la lucru in colhozul acela sa-i dau rasplata,el cam ubea paharelul si intr-o seara ma-m dus la club si ne-am intilnit,a fost batut cu pumni si piceore,am facut din fata c-r,a lepadat scoala,ca nu-ii agungea parale pentru medicamente.Asa pedagogi,nu puneti mina, e prost studentul, fugarestel la acei care la crescut,ca-ci peste vre-o 2-3 ani ai sa dai miana cu studentul si o sa-ti para tare rau.

11:26, 17 Decembrie 2010

(de parintilor)

ducetiva si asistati la lektie sa vedeti kum se joaka la lectie nu asculta vb in glas raspund profesorului intri pi odnoklasniki di pi mobil fumeaz urmaritii si vedeti ce fac nu komentati aiurea lati trimes la scoal si gata uitati de copiii

.. (de Sergiu)

Si ce? Asta nu da dreptul la nimeni sa ridice mina asupra cuiva! Pot fi pedepsiti moral dar nu prin lovituri!Daca iti educi copii in asa mod prin lovituri..ap imi este mila de ei!!!

12:03, 17 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de vvv)

Da asa se educa - acasa, pentru ca totul se incepe de la cei 7 ani de acasa, daca copilul ar avea bunul simt s-ar purta mai frumos, ar sti ce se poate de facut si unde este limita, dar de unde sa aiba educatie daca ramin singuri acasa si fac ceea ce vad si ce vor. Sarmanul profesor cred ca nu a mai putut rabda, de ce nu s-ar duce cite un parinte in fiecare zi sa asiste la lectii, sa vada cu ce se ocupa copii, sa ajute profesorul sa faca liniste. Copii nu vor fi niciodata cuminti, atita timp cit stiu ca mama sau tata vor trimite bani din strainatate pentru a avea note mari, si bani ia numai unul, dar se chinuie si rabda toate nebuniile acesti profesori.

METODE SINT FOARTE MULTE (de vvvvvv)

METODE SINT FOARTE MULTE - PENTRU AL INVATA PE TINAR,SAU AI DA O LECTIE BUNA,NOTE,EXMATRICUL ARE,PARINTI LA SCOALA,ETC.. S.P.P. ESTEA INTRADEVAR SINT NISHTE SCOLI PENTRU ACEI "PUTIN MAI SLABI CA RESTU",INTRADEVAR ACOLO SINT O GRAMADA DE "DISTRABALATI" ETC... DAR,DACA O AJUNS UN PROFESOR,CARE ARE STUDII SUPERIOARE,SI ASA O VIRSTA CA A LUI SA SE PUNA INTRO MINTE CU PUR SI SIMPLU UN COPKIL PROST,LA CARE PARINTII TREBUIE SA FIE PESTE HOTARE,SAU ALTCEVA,PUR SI SIMPLU DEGRADEAZA LUMEA CU TOTUL... CUM AM MAI SPUSO,SI O SPUN MAI MULTI,PUR SI SIMPLU PROFUL NU A FOST INVATAT MINTE,SA SIMTA PE PIELEA LUI CE FACE ALTUIA,ATUNCI O SA VEDEM,OARE O SA-SI MAI PERMITA EL VREODATA ASA CEVA? PUR SI SIMPLU IN SATELE MOLDOVEI,CULTURA NU PREA ESTE,SA FIM DE ACORD... LA URMA URMEI,EU SA FOST IN CLASA,SI SA VAZUT CA PE PRIETENUL MEU IL AGRESEAZA IN ASA MOD,NU STATEAM SIL FILMAM,SAU MA UITAM,1 CE FACEAM ARUNCAM CU CEVA IN PROFESOR,SAU INCERCAM MACAR SAI DESPART,CA CHIAR NUI NORMAL,PENTRU CA IN MOD NORMAL,CHIAR DACA II ASA DE NEEDUCAT ACEST ELEV,OBSERVAM CA NU IA SPUS UN CUVINT PROFESORULUI,A STAT SI A RABDAT,INSEAMNA CA ORICUM ARE O EDUCATIE OARECARE... PENTRU CA AM SI EU PRIETENI CARE AU INVATAT LA S.P.P. ,NU CONTEAZA,CHIAR SI LA LICEU,EI CIND AU VAZUT ASA CEVA,AU SPUS CA IMPOSIBIL SA SE INTIMPLAT LA NOI VREODATA ASA CEVA,PENTRU CA IL REZOLVAM FOARTE REPEDE PE PROF... PORSHISM ADEVARAT! DIN PARTEA ACESTUI PROFESOR... SA SPERAM CA LA NOI LUCREAZA MINISTERUL INVATAMINTULUI,PROCU RATURA,SI RESTU CENTRE,CARE SA SE OCUPE IN SPECIAL DE ACEST CAZ,SI RESTU CARE MAI SINT... CA SINT FOARTE MULTE ASA CAZURI IN TOATA MOLDOVA... P.S. DE MOBIL,NU MERGE VORBA,PENTRU CA CHIAR IN ACEST CAZ PUTEM OBSERVA CA UN MOBIL INTOTDEAUNA II DE AJUTOR,DOVEZI :)

13:22, 17 Decembrie 2010

voi paribntilor (de Olea)

da kind ultima data au fost la shkoala parintsii acestui elev????? voi parintilor kare judecatsi profii: kind ati trecut ultima data pe la shkoala...... de unde oare iau kopii voshtri bani sa dea mita profilor.... de ce voi dati mita pentru a obtine note frumoase shi a va veadea odrasla "voastra" studiind jurisprudentsa?????? cine sa ia masuri cu profii???? kopii voshtri pe kare i-atsi inpins din urma ku bani shi nu au nimik kunoshtintse...... ei nici nu shtiu ce in articol trebuie sa caute aceasta "infractsiune".... kopii pot fi numitsi pina in klasa a 6...kaci dupa- devin nishte "magari ordinari" creatsi dupa chipul shi "sufletul parintsilor"... de unde educatsie.... kind le datsi voi edukatsie????? de la ora 18:30kind venitsi de la serviciu shi pina la 21 kin ei ar trebui sa se kulce?educatsia o iau de pe internet..... toate prostiile omenirii le shtie "kopilashul vostru de 12 ani", kare are deacum 1 an de kind fumeaza in subsolul unei kase de linga shkoala shi umbla ku dekolteul deskis in fatsa profilor.... kin yi trimitesi la shkoala uitatsiva la ei makar kum ies din kasa...

Subiectul mesajului: (de fff)

te sustin

14:42, 17 Decembrie 2010

rusine (de ce animal)

ce animal di uo esti sa lovesti fara mila di erai in italiea gia erai in puscarie animalllllllllllllll llllllllllla

(de )

mai ,,,,, tu cu italya!!!!!!!

15:35, 17 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de Adevarul)

Sunt studenta la aceasta institutie Acest baiat care a fost lovit nu va recunoaste cazul deoarece persoana care-l loveste Directorul adj este nanul sau .Acesta nu este primul si unicul caz el si cu fetele asa procedeaza.Deasemene a si profesorii se comporta cu cruzime fata de elevi.Recent o eleva a fost lovita cu cruzime cu un furtun de catre profesoara de Geografie ia mai preda , Istorie,omul si societate , ed civica.Fata a ramas cu vinatai pe corp.Multi stiu ,dar nimeni niciodata nu au incercat sa rezolve aceaste probleme

17:53, 17 Decembrie 2010

LA POLITIE (de Viorel)

Dati afara acecst bou din institutie si pedepsit cu legea. Nu cred ca asa trebuie de comportat cu elevii chiar daca au incalcat ceva reguli.

Subiectul mesajului: (de directorul sat molesti)

trebuie dat afara

19:21, 17 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de directorul sat molesti)

trebuie dat afara

Subiectul mesajului: (de nicola)

Bravo profesorului.Elevii din ziua de astazi nu stiu sa faca carte parintii peste hotare le pare ca li se permite totul.

20:54, 17 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de marinela)

ce tot vorbiti mai oameni buni eu am un an jum de kind am terminat aceasta skoala profesionala voi intelegi kuvintul supravetuire fara praviluri apu iaka asai si akolo tin minte kind imi era rau ka de nu ma duceam akasa eram sa fiu moarta kaci maestra mea era insusi sotia acestui mihaila vasile si ii ziceam ea numi dadea voie ma vazut d.liuba si mia zis dute fato akasa kai sa mori si n-am fost o saptamina si kind am venit ku toate dokumentele eami zice kas kumparate si kas mincinoasa ku toata familia mea si ka am fost bolnava de mpp(numai ea stie cei asta)nu va dati seama ce obijduitor este si fratele meu kind invata de 10 ori a vrut sa lepede skoala asta pt ce se facea akolo batae injuratura la fiekare minut...asa ka pt asta oare edukatia joaka rolul eu familia asta o kunosk bne kaci akolo e tare de tot eu nici 5 min nas rezista si eu rekunosk ka el e in stare de asa ceva daka ati observat akolo el zice''esti sau ai fost bolnav'''intrebat baeatul batut de ce la batut?nu judekati si nui faceti parte acestui om fara inima sau ku inima de kine

20:58, 17 Decembrie 2010

(de parintilor)

ducetiva si asistati la lektie sa vedeti kum se joaka la lectie nu asculta vb in glas raspund profesorului intri pi odnoklasniki di pi mobil fumeaz urmaritii si vedeti ce fac nu komentati aiurea lati trimes la scoal si gata uitati de copiii

gindestete inainte de a spune ceva (de sss)

iute detca ce face proful in viveo , crezi ca asa va opri neascultarea elevilor , oare nu sunt alte metode de educatzie ? deci in caz ca ai face ceva ce nu ear placea cuiva tu crezi ca doi pumni tear linisti ?

22:16, 17 Decembrie 2010

Subiectul mesajului: (de nicola)

Bravo profesorului.Elevii din ziua de astazi nu stiu sa faca carte parintii peste hotare le pare ca li se permite totul.

Subiectul mesajului: (de ioana)

In scolile prfesionale maistrii isi bat joc de copii veniti din sate . Ei au un vocabular si chiar comportament foarte agresiv. Acesti indivizi/ nu-i pot numi oameni/ trebuie sa fie inchisi sa nu se apropie de copii oamenilor nic macar la un kilometru.Ei nici macar nu pot vorbi normal. Cum se poate asa ceva? acuma atatea oameni sunt fara servici si la asa locuri de munca ar trebui sa se aleaga oameni pe baza de concurs , da nu niste destrabalati.....

07:50, 5 Martie 2011

LA POLITIE (de Viorel)

Dati afara acecst bou din institutie si pedepsit cu legea. Nu cred ca asa trebuie de comportat cu elevii chiar daca au incalcat ceva reguli.

wwww (de ddd)

Mai preda educatia civica,

 
Conţinut
Fisiere:*