Aplicatia perfecta de lifestyle in Moldova
Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 18.05.2013
1 Leu
1 Euro
15.8759
1 USD
12.3462
1 RON
3.6588
1 Rubla
0.3933

SCANDAL IN SHOWBIZ. Doina Sulac: "Ii voi da in judecata pe toti cei care canta melodiile tatalui meu!"


18:05, 17 Iulie 2012
, Perfecte.md

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Se pare ca a ajuns-o la os cutitul pe fiica regretatului maestru Sulac. Doina a declarat pentru Perfecte.md ca este de datoria ei sa protejeze numele si creatia tatalui sau.

Doina Sulac a decis ca nu mai vrea sa rabde si sa priveasca in tacere cum piesel tatalui sau sunt interpretate de alti artisti. Aceasta a declarat ca detine prin testament drepturile asupra pieselor scrise de tatal sau.

 

 

VEZI CE A DECALARAT INTERPRETA, IN EXCLUSIVITATE PENTRU SITE-UL PERFECTE.MD!

Alte ştiri despre:
Link scurt:



Publicitate



Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

18:21, 17 Iulie 2012

fd (de eu)

inseamna ca va da in judecata pe toti care cinta pe la nunti si cumatrii..........is i face reclama fata,pina acum n-a interesat-o cine cinta piesele tatalui.....

18:30, 17 Iulie 2012

da (de da )

şi eşti de proastă.....!

18:42, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de eu)

nerusinata...

18:45, 17 Iulie 2012

go (de gogogo)

are dreptate, daca detine drepturile de autor, sa-i ceara permisiunea pentru interpretare...

19:03, 17 Iulie 2012

mai ce rea fata mai e! (de Doina)

nu-mi vine sa cred ce rautacioasa e. Este needucata si proasta!!!!!!!!!!!!! asa ceva nu se face, sa preintampine canteretii si pe urma sa o faca public. Gata, mi se face greatsa de ea...

19:09, 17 Iulie 2012

:D (de hopa :D)

s-au terminat banii, si se gindeste la o noua modalitate de a-i face fara sa munceasca, nu prea cred ca o sa-i reuseasca

19:18, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de eu)

nerusinata...

Subiectul mesajului: (de mine)

si proasta

19:23, 17 Iulie 2012

... (de Alexandrina)

Nu cred ca regretatul Nicolae Sulac ar fi de acord cu fiica sa...

19:40, 17 Iulie 2012

mdd (de vadim)

proasta ! ce sai faci asa e viata !!!

19:55, 17 Iulie 2012

fd (de eu)

inseamna ca va da in judecata pe toti care cinta pe la nunti si cumatrii..........is i face reclama fata,pina acum n-a interesat-o cine cinta piesele tatalui.....

las.. (de camaronezi)

las sa-i dea pe toti cetatenii care cunosc si cinta piesele tatalui sau, si-atunci o sa vedem cine o sa mai cinte in afara de dinsa si pe cine o sa mai intereseze in acel moment mesajele pieselor. ..esti bogat sau esti sarac off dorule Luminarea s-ai plecat mai... opa.. si pe mine o sa ma dea in judecata PS timpurile-s grele parca n-au mai fost da din aiurele nu te-nbogatesti!

20:02, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de vova)

cind imi aduc aminte cum sugea 8===D dar acuma si mai scuipa dupa asta

20:05, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de yo )

ionel palade are de unde sai dea bani dar oliaca e zgircit,nustiu cu ce se va rermina biznesul ei?

20:13, 17 Iulie 2012

go (de gogogo)

are dreptate, daca detine drepturile de autor, sa-i ceara permisiunea pentru interpretare...

................... (de 007)

"are dreptate, daca detine dreptul de autor", sa-mi plateasca mai intii, apoi sa cinte. mai bine s-ar uita la ea, oaia

20:13, 17 Iulie 2012

go (de gogogo)

are dreptate, daca detine drepturile de autor, sa-i ceara permisiunea pentru interpretare...

................... (de 007)

"are dreptate, daca detine dreptul de autor", sa-mi plateasca mai intii, apoi sa cinte. mai bine s-ar uita la ea, oaia

20:19, 17 Iulie 2012

mare oaie (de doina)

si imbla si asta cu paiele in cap, mare oaie, cintecele au deam jumate de viac si le cinta toata Moldova, si el era interpret de muzica populara, o sa faca un rahat oaia asta cu mintea ei de gisca. Sulac o fost bun om, desi o murit de betie, da jita asta nu stiu cui ii samana.

20:35, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

A venit timpul sa inceapa a lucra, sa vada cum se face capica, sa deprins sa traiasca pe bani gata, da banii se termina.

20:54, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

A venit timpul sa inceapa a lucra, sa vada cum se face capica, sa deprins sa traiasca pe bani gata, da banii se termina.

... (de Annnysik)

curva naibii.. ai grija de copilul tau, nu de tatal raposat! lumea canta cantecele! sa te bucuri ca nu o sal uitam asa repede pe sulac. Pentru redenumirea Palatului NATIONAL ai primit ceva capishi??? acolo e scris numele lui.. cere si de acolo bani! oaia naibii!

21:03, 17 Iulie 2012

go (de gogogo)

are dreptate, daca detine drepturile de autor, sa-i ceara permisiunea pentru interpretare...

Subiectul mesajului: (de Tina)

Deacord! Si nu inteleg de ce toata lumea comenteaza in felul acesta. Daca cintecele lui Julea le-ar cinta alt cineva decit ea, si dinsa si-ar cere dreptrurile de autor, toti ar sustine ideea. Iar, daca Doina e mai tinerică, hai si-om numi-o cum ne trasneste prin cap. Ea macar a mostenit cintecele astea, pe cind ceilalti daca nu au destul talent...ce drept au sa fure creatia cuiva. Rusine, celor care comenteaza atit de urit. Pareti a fi niste imbecili!

21:33, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de :))

Ce-i cu shantajul asta,chiar n-are ce face?! Ar trebui sa se bucure ca melodiile au ajuns a fi cintate de multi,asta demonstreaza popularitatea ei,si ce-i in asta rau?!degradeaza vazind cu ochii...

21:41, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

A venit timpul sa inceapa a lucra, sa vada cum se face capica, sa deprins sa traiasca pe bani gata, da banii se termina.

Subiectul mesajului: (de de mine)

Are fuarte multa dreptate pe toti in judecata

21:45, 17 Iulie 2012

mai ce rea fata mai e! (de Doina)

nu-mi vine sa cred ce rautacioasa e. Este needucata si proasta!!!!!!!!!!!!! asa ceva nu se face, sa preintampine canteretii si pe urma sa o faca public. Gata, mi se face greatsa de ea...

<><>><>< (de >)

Tu defapt esti asa cum ai zis despre ea. Tu macar stii ce inseamna drept de autor? Ce fel de preintimpinare, cind ei defapt trebuia sa i-a permisul de la ea si nu au voie in nici un fel sa interpreteze sub numele lor. Ea face foarte corect. Nicolaie Sulac a fost un artist al poporului si acum creatiile lui cintate de altii, ei spun ca sint din popor si neaga munca si aportul lui la cultura Moldoveneasca. Pentru asta chiar merita sa fie dati in judecata. Apropo daca intri pe youtube, si vei intilni interpretari a altor artisti, a unor piese de cintareti emeriti, sau indiferent, vei vedea scris alaturi de numele celui care interpreteaza si titlu "cover" si desigur si a cui este piesa. Altfel, orcine risca sa fie dat in judecata.

22:06, 17 Iulie 2012

go (de gogogo)

are dreptate, daca detine drepturile de autor, sa-i ceara permisiunea pentru interpretare...

.......... (de ....)

dreptul de autor se poate usor de instituit printr.o cerere de constatare a dreptului de autor in instanta de judecata de la locul de trai ca succesoare de drepturi nepatrimoniale a tatalui sau ..............nu o faceti pe desteptii.......

22:09, 17 Iulie 2012

DOINAITA, NU TRAGE ATENTIA LA TOTI DISTROFICII CE ITI DAU COMENTARII URITE ! TU AI PERFECTA DREPTATE ! ACUM ODATA CU VENIREA DERMOCRATIEI IN MOLDOVA TOTI HOMOSEXUALII DE ALDE GHIMPLER VOR SA SE EVIDENTIEZE, SUCCESE TIA ! (de EU)

AI O VOCE FOARTE FRUMOASA ! tE IUBESC FOARTE MULT T

22:10, 17 Iulie 2012

mare oaie (de doina)

si imbla si asta cu paiele in cap, mare oaie, cintecele au deam jumate de viac si le cinta toata Moldova, si el era interpret de muzica populara, o sa faca un rahat oaia asta cu mintea ei de gisca. Sulac o fost bun om, desi o murit de betie, da jita asta nu stiu cui ii samana.

oaie (de eu)

o facuto lao betie

22:17, 17 Iulie 2012

mdd (de vadim)

proasta ! ce sai faci asa e viata !!!

CC (de DDD)

CORECT

22:17, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de tania)

tu numele protegeaza-il dar nu poti interzice unilor interpreti sa nui cinte cintecele , ca daca erau ale lui cum spui si ti lea lasat mostenire a trebuit sa le cinte pentru dinsul si sa nu faca bani cu concerte etc .... si daca leai mostenit tu ,sa ti le cinti pentru tine si ar trebui nici sa nu le mai trasmita la radio , tv....sa ramina numai ale voastre(toanto!!!)

22:21, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de sergio)

daca nu vor cinta cintecele lui sulac vor uita de el .trebue sa te mindresti ca ii interpretiaza piesele.

22:29, 17 Iulie 2012

mare oaie (de doina)

si imbla si asta cu paiele in cap, mare oaie, cintecele au deam jumate de viac si le cinta toata Moldova, si el era interpret de muzica populara, o sa faca un rahat oaia asta cu mintea ei de gisca. Sulac o fost bun om, desi o murit de betie, da jita asta nu stiu cui ii samana.

pacu (de pacu)

tu naiinteles nici o boaba, nu se are in vedere de simplii cetateni, dr de artistii care ii cinta piesele, de exemplu Fuegu, el are apucaturi de astea si cinta piesele multor interpreti vestiti, doar le modifica putin sh e ca o piesa noua, dar nu trebuie de uitat ca piesele Maestrului Sulac v-or fi cintate in vecii vecilor de poporul nostru..

23:06, 17 Iulie 2012

s (de s)

da in judecata mai intii silicoanele din buze .... desteapt-o

23:27, 17 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

A venit timpul sa inceapa a lucra, sa vada cum se face capica, sa deprins sa traiasca pe bani gata, da banii se termina.

Doina!! (de de elena)

Doina!! Mi se pare ca tatal tau mai tare s-ar bucura , acolo ,de sus, sa vada ca lumea-i cinta cintecele. Doar asa el va ramine nemuritor. Asta e bogatia neamului nostru. El a muncit si a cintat pentru oameni, pentru bucuria, traditiile si obiceiurile poporului nostru si nicidecum pentru bani. Tu nu procedezi corect fata de tata. ce drept ai tu sa interzici cuiva sa cinte? Ai sa mergi si ai sa veghezi la toate nuntile din tara?

00:38, 18 Iulie 2012

Doina!! (de de elena)

Doina!! Mi se pare ca tatal tau mai tare s-ar bucura , acolo ,de sus, sa vada ca lumea-i cinta cintecele. Doar asa el va ramine nemuritor. Asta e bogatia neamului nostru. El a muncit si a cintat pentru oameni, pentru bucuria, traditiile si obiceiurile poporului nostru si nicidecum pentru bani. Tu nu procedezi corect fata de tata. ce drept ai tu sa interzici cuiva sa cinte? Ai sa mergi si ai sa veghezi la toate nuntile din tara?

artisti (de mary)

aici merge vorba de artisti....adica cei care cinta melodiile lui Sulac, fara acordul Doinei...dar nu merge vorba de amatorii care cinta la nunti...

00:53, 18 Iulie 2012

dfzs (de dfg)

asa piesele lui in general vor fi uitate!!!!

08:18, 18 Iulie 2012

Doina!! (de de elena)

Doina!! Mi se pare ca tatal tau mai tare s-ar bucura , acolo ,de sus, sa vada ca lumea-i cinta cintecele. Doar asa el va ramine nemuritor. Asta e bogatia neamului nostru. El a muncit si a cintat pentru oameni, pentru bucuria, traditiile si obiceiurile poporului nostru si nicidecum pentru bani. Tu nu procedezi corect fata de tata. ce drept ai tu sa interzici cuiva sa cinte? Ai sa mergi si ai sa veghezi la toate nuntile din tara?

ar suna -I need money (de eugeniu)

ca oricum piesel s populare (adica din popor) si dreptul de autor inca treb de l demonstrat

08:34, 18 Iulie 2012

Doina!! (de de elena)

Doina!! Mi se pare ca tatal tau mai tare s-ar bucura , acolo ,de sus, sa vada ca lumea-i cinta cintecele. Doar asa el va ramine nemuritor. Asta e bogatia neamului nostru. El a muncit si a cintat pentru oameni, pentru bucuria, traditiile si obiceiurile poporului nostru si nicidecum pentru bani. Tu nu procedezi corect fata de tata. ce drept ai tu sa interzici cuiva sa cinte? Ai sa mergi si ai sa veghezi la toate nuntile din tara?

era (de diana)

tu nu ai dreptul so judeci nici tu nici altcineva e dreptul ei ,

08:36, 18 Iulie 2012

Doina!! (de de elena)

Doina!! Mi se pare ca tatal tau mai tare s-ar bucura , acolo ,de sus, sa vada ca lumea-i cinta cintecele. Doar asa el va ramine nemuritor. Asta e bogatia neamului nostru. El a muncit si a cintat pentru oameni, pentru bucuria, traditiile si obiceiurile poporului nostru si nicidecum pentru bani. Tu nu procedezi corect fata de tata. ce drept ai tu sa interzici cuiva sa cinte? Ai sa mergi si ai sa veghezi la toate nuntile din tara?

Subiectul mesajului: (de pentru doina)

nu fi egoista mai impartete cu toti fratii din tara .ca sulac nu numai tie tia fost tata mai ai frati si surori in toata tara

08:56, 18 Iulie 2012

judecată (de Gheorghe)

Linişteşte-te, Doiniţo! Mai întîi ascultă cum cînţi tu, fiind călcată de urs pe ureche şi pe voce, apoi ascultă cum cîntă alţii. Nu te grăbi cu judecata. În Moldova nu sunt suficient judecători ca să judece toate capriciile tale. Dacă ai vrut să mai faci puţin vînt cu asemenea declaraţii, să apari în presă - a-i făcut. Acuma pleacă la culcare şi mai învaţă notele muzicale.

09:46, 18 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

invatat-o sa vobeasca

10:00, 18 Iulie 2012

despre subiect (de Tatiana)

Ascultînd argumentele domnişoarei, n-am putut să nu spun: ştiţi o vorbă rusească "Priroda na detiah otdîhaet"? Este cazul Doinei Sulac. Nicolae Sulac, chiar dacă şi a vorbit tot timpul prin străchini, s-a reabilitat prin cîntec. Asta nici nu vorbeşte cumsecade, cu toate că e mai şcolită, nici nu cîntă. Da cît e de falsă!!! Ştim foarte bine cine este publicul interpretei (scuze, n-am vrut să ofensez pe nimeni...). Ar fi cu cazul ca domnişoara să-şi protejeze "numele şi creaţia" proprie: "Am ajuns şi eu o mamă" (mati odnonocica). Ştiţi, la Carajiale: "Şi cu onoarea mea cum rămîine, dom. judecător?"...

10:05, 18 Iulie 2012

judecată (de Gheorghe)

Linişteşte-te, Doiniţo! Mai întîi ascultă cum cînţi tu, fiind călcată de urs pe ureche şi pe voce, apoi ascultă cum cîntă alţii. Nu te grăbi cu judecata. În Moldova nu sunt suficient judecători ca să judece toate capriciile tale. Dacă ai vrut să mai faci puţin vînt cu asemenea declaraţii, să apari în presă - a-i făcut. Acuma pleacă la culcare şi mai învaţă notele muzicale.

ai dreptate :) (de cristina c)

ea pretinde ca se ocupa de probleme MARI....asta in timp ce da interviuri de acest gen prin cluburile de noapte.... daca este vorba despre o problema atat de serioasa...atunci si abodrdarea ar trebui mai serioasa sa fie... nu stiu de ce persoana asta imi joaca la nervi....si nu merita sa fie stimata sau aprobata doar pentru ca e fiica regretatului maestru Nicolae Sulac...sa nu fi avut astfel de radacini....nu cred ca aveai cu sa te evidentiezi in asa numitul "showbiz" moldovenesc !

10:15, 18 Iulie 2012

tot eu (de eu)

doinita bucura-te ca odata ce cintecele tatalui tau sunt cintate de mai multi interpreti numele tatalui tau nu este uitat ceia ce ar trebui sa te bucure da nu sa dai in judecata...

10:57, 18 Iulie 2012

go (de gogogo)

are dreptate, daca detine drepturile de autor, sa-i ceara permisiunea pentru interpretare...

Subiectul mesajului: (de asd)

corect.cred ca daca i sar cere pemisiunea ar fi de acord,dar asa cinta fiecare

11:29, 18 Iulie 2012

... (de din MDA)

Ion Paladi nu este zgarcit, doar stie ce are dreptul. Este omul care vorbeste dupa ce a verificat. Deci, nu s-a apucat degeaba sa cinte aceasta piesa. S-a documentat si s-a convins ca e cintec din folclor.

11:53, 18 Iulie 2012

Este o disperata (de Otilia)

pentru cei care nu stiu: Doinita este disperata si in mare cautare de resurse financiare, este incredibil de proasta, o mizerie de fata care cerseste atentie, cadouri si bani folosindu-se de imaginea decedatului ei tata. Ar accepta orice barbat care are bani, ca sot, sau amant. Unde-s bani, acolo sta Doinita cu maina intinsa.

12:25, 18 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de Tina)

Deacord! Si nu inteleg de ce toata lumea comenteaza in felul acesta. Daca cintecele lui Julea le-ar cinta alt cineva decit ea, si dinsa si-ar cere dreptrurile de autor, toti ar sustine ideea. Iar, daca Doina e mai tinerică, hai si-om numi-o cum ne trasneste prin cap. Ea macar a mostenit cintecele astea, pe cind ceilalti daca nu au destul talent...ce drept au sa fure creatia cuiva. Rusine, celor care comenteaza atit de urit. Pareti a fi niste imbecili!

turma si-a expus parerea (de Igor)

Turma (societatea) moldovenesca nu stie de drepturi de autor, habar nu are ce inseamna. Daca cineva cistiga bani cintind cintecele dlui Sulac, atunci este normal ca familia acestuia sa benificieze din plin, e o practica in lumea civilizata. Normal ca cei care au comentat nu au de unde sa stie pentru ca la stana nu se vorveste de drepturi de autor.

13:55, 18 Iulie 2012

Este o disperata (de Otilia)

pentru cei care nu stiu: Doinita este disperata si in mare cautare de resurse financiare, este incredibil de proasta, o mizerie de fata care cerseste atentie, cadouri si bani folosindu-se de imaginea decedatului ei tata. Ar accepta orice barbat care are bani, ca sot, sau amant. Unde-s bani, acolo sta Doinita cu maina intinsa.

aha (de aha)

da tu se vede ca esti alaturi de ea:))))))))) de asta ai asa informatie privind persoana ei!!!

14:11, 18 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Se vede ca este o destrabalata si o proasta, nici nu stie a vorbi, magarita, ma irita foarte tare!!! Poate nu spun corect ca nu ma prea pricep, dar eu consider ceva frumos ca cineva mai cinta acele piese ca doar toata lumea stie cine e autor!!!!

14:14, 18 Iulie 2012

era (de diana)

tu nu ai dreptul so judeci nici tu nici altcineva e dreptul ei ,

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Ea nu judeca pe nimeni, sia expus parerea si o sustin!!! Iar tu mai bine nu comentai!!!!!!!!!!

14:17, 18 Iulie 2012

turma si-a expus parerea (de Igor)

Turma (societatea) moldovenesca nu stie de drepturi de autor, habar nu are ce inseamna. Daca cineva cistiga bani cintind cintecele dlui Sulac, atunci este normal ca familia acestuia sa benificieze din plin, e o practica in lumea civilizata. Normal ca cei care au comentat nu au de unde sa stie pentru ca la stana nu se vorveste de drepturi de autor.

.... (de noo konteaza)

turma? da tu de unde eshtıı fw deshteaptoo tu de unde eshtıı nu tot dın Moldova ınvatzate a vb nomal vapshe lumea ın lumea de azıı se ahueshte ın specıal Daınıta Sulak..

14:25, 18 Iulie 2012

turma si-a expus parerea (de Igor)

Turma (societatea) moldovenesca nu stie de drepturi de autor, habar nu are ce inseamna. Daca cineva cistiga bani cintind cintecele dlui Sulac, atunci este normal ca familia acestuia sa benificieze din plin, e o practica in lumea civilizata. Normal ca cei care au comentat nu au de unde sa stie pentru ca la stana nu se vorveste de drepturi de autor.

Doina (de Pentru Doina)

Oameni buni, piesa Faoie verde si un chiperi nu a fost compusa de Nicolae Sulac, el a preluat-o de la romani, piesa originala fiind In gara la Leordeni.Despre ce drepturi de autor vorbim?Ca totdeauna Doina abereaza.

14:36, 18 Iulie 2012

turma si-a expus parerea (de Igor)

Turma (societatea) moldovenesca nu stie de drepturi de autor, habar nu are ce inseamna. Daca cineva cistiga bani cintind cintecele dlui Sulac, atunci este normal ca familia acestuia sa benificieze din plin, e o practica in lumea civilizata. Normal ca cei care au comentat nu au de unde sa stie pentru ca la stana nu se vorveste de drepturi de autor.

aha (de oaia)

si tu esti prima oaie care face parte din aceasta turma

15:36, 18 Iulie 2012

turma si-a expus parerea (de Igor)

Turma (societatea) moldovenesca nu stie de drepturi de autor, habar nu are ce inseamna. Daca cineva cistiga bani cintind cintecele dlui Sulac, atunci este normal ca familia acestuia sa benificieze din plin, e o practica in lumea civilizata. Normal ca cei care au comentat nu au de unde sa stie pentru ca la stana nu se vorveste de drepturi de autor.

mat-ta si tat-to ii "turma"... Sulac (om talentat si iubit de popor) kinta kintece populare (unde nu el era autorul, sau era coautor).... ce fel de drepturi de autor vrea debila asta... (de un vecin)

ea e proasta ...rau de tot... pe linga toate e si "cu..rvu.. litsa mare" umbla cu mai multi deodata...real (suntem vecini cu ea...)

16:02, 19 Iulie 2012

Subiectul mesajului: (de Tina)

Deacord! Si nu inteleg de ce toata lumea comenteaza in felul acesta. Daca cintecele lui Julea le-ar cinta alt cineva decit ea, si dinsa si-ar cere dreptrurile de autor, toti ar sustine ideea. Iar, daca Doina e mai tinerică, hai si-om numi-o cum ne trasneste prin cap. Ea macar a mostenit cintecele astea, pe cind ceilalti daca nu au destul talent...ce drept au sa fure creatia cuiva. Rusine, celor care comenteaza atit de urit. Pareti a fi niste imbecili!

sulak (de ale)

ma sulac e artist a poporului,tot poporul fredoneaza cintecele lui la bine ,la rau ,la nunti la kumatrii,cum o sa opreasca pizda asta de ficasa poporul???dute naibii si tu si ea...ea nici sa kinte nustie,pakat ca nu a mostenit talentul de la tatso..sa plece iapa la munka...si sal lase pe tatso sa odihneasca in pace

16:05, 19 Iulie 2012

judecată (de Gheorghe)

Linişteşte-te, Doiniţo! Mai întîi ascultă cum cînţi tu, fiind călcată de urs pe ureche şi pe voce, apoi ascultă cum cîntă alţii. Nu te grăbi cu judecata. În Moldova nu sunt suficient judecători ca să judece toate capriciile tale. Dacă ai vrut să mai faci puţin vînt cu asemenea declaraţii, să apari în presă - a-i făcut. Acuma pleacă la culcare şi mai învaţă notele muzicale.

pentru gheorghe (de ale)

ca bine ai mai spuso...ha ha ha

14:58, 13 Ianuarie 2013

fd (de eu)

inseamna ca va da in judecata pe toti care cinta pe la nunti si cumatrii..........is i face reclama fata,pina acum n-a interesat-o cine cinta piesele tatalui.....

http://www.facebook.com/veniaminilie (de Veniamin Ilie)

Doina Sulac poate da în judecată pe cei care cântă şi nu plătesc drept de autor, nu pe toţi cei ce cântă. Mai mult de atât, are ea atâţia bani să dea în judecată sute de artişti? Nu aş prea crede. Într-adevăr, prin dreptul de autor îi intră banii direct pe cont; dar nu poate să facă ce vrea ea, cum ar fi să interzică să se mai cânte melodiile lui Sulac. El era o persoană publică, toată viaţa şi-a petrecut-o pentru public, nu a cântat dedicaţii Doinei... că aşa nu-l cunoştea nimeni. Eu vreau să cânt toate piesele lui Nicolae Sulac, şi-i plătesc Doinei dreptul de autor. I-o conveni? Dacă nu, asta e, îi lege organizată în Europa, unde sunt eu, nu ca la uşa cortului.

15:01, 13 Ianuarie 2013

mai ce rea fata mai e! (de Doina)

nu-mi vine sa cred ce rautacioasa e. Este needucata si proasta!!!!!!!!!!!!! asa ceva nu se face, sa preintampine canteretii si pe urma sa o faca public. Gata, mi se face greatsa de ea...

http://www.facebook.com/veniaminilie (de http://www.facebook.com/veniaminilie)

Nu o faceţi cum nu se declară ea. Nu e legal să jigneşti o persoană dacă nu citezi de undeva. De pildă, o citez pe Natalia Verban şi zic: Doina este influenţată de Svetlana, ca până la urmă tot aceasta să o şi distrugă şi să o facă să se certe cu toţi artiştii. E corect spus? Sunt ferm convins că Natalia Verban ştie mai bine ce zice, mai ales că Doina a crescut destul timp cu Ioana Sulac şi Natalia, pe când mămica îşi vedea de treabă.

 
Conţinut
Fisiere:*